וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אושרי רואש מועמד לקבוצה

7.8.2012 / 12:13

עטר רוצה בלם ישראלי לסגל וסימן את שחקן הפועל חיפה. שחר יפנה השבוע לנתניה במטרה לסגור את עסקת מוגרבי

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

כבי חיפה בדקה בימים האחרונים אפשרות לצרף בלם ישראלי לסגל, כשאחד השמות שהוזכר הוא בלם היריבה העירונית, אושרי רואש. שמו של האחרון עלה בימים האחרונים במסגרת שיחה מקצועית שהתקיימה במועדון. רואש בן ה-24 עדיין לא חתם על חוזה לעונה הבאה בהפועל חיפה ומאיים לפנות לבוררות.

במועדון מעריכים כי העברת פיראס מוגרבי לקבוצה אמורה להיסגר תוך ימים. ראובן עטר ניסה עוד אתמול לחפש קשר התקפי זר מתוך הנחה שהעסקה עדיין לא נסגרה. חיפה תצטרך לשלם את דמי ההשבחה עבור השחקן, כ-200 אלף יורו. כזכור, הנשיא יעקב שחר אמר במסיבת העיתונאים: "אם נחליט שאנחנו רוצים אותו אז נפנה למכבי נתניה".

בנוסף לבלם, ראובן עטר ינסה לצרף גם קשר אחורי זר בימים הקרובים כאשר במועדון צפויים לחדש את הקשר עם ניקולאס אולמדו הארגנטינאי. במועדון שמחו מאוד בעקבות זימונו של חן עזרא לסגל נבחרת ישראל. "עזרא שחקן מוכשר שהוכיח את עצמו במחנה. אין ספק שמדובר בזימון ראוי", אמרו במועדון.

הקבוצה תצא הערב (שלישי, 20:45, 5+ לייב) למשחק חוץ בדוחא מול הפועל עכו במסגרת המחזור השני בבית א' של גביע הטוטו. יניב קטן לא יפתח כדי להפחית ממנו עומס. עידן ורד סובל ממתיחה וספק אם יוכל לשחק. אוראל דגני יחזור לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully