וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי חיפה: "תתכוננו לשינויים"

עטר לא תרגל הרכב ושוחח עם שחקני מכבי חיפה, ורד בספק. בעכו מאוכזבים מהעברת המשחק (ג', 20:45, 5+ לייב) לסכנין

אחרי לא מעט שינויים שעברה בפגרה, ובראשם החלפת המאמן והגעתו של שמעון הדרי במקומו של אלי כהן, הפועל עכו תפתח מחר (שלישי, 20:45, שידור ישיר ב-5+ לייב) את העונה כשתארח את מכבי חיפה באצטדיון דוחא.

כידוע, אצטדיון טוטו, שנחנך רק בשנה שעברה, לא אושר על ידי נציגי התמ"ת והמשטרה, ובעכו נערכו לאפשרות הזו, כשהודיעו כי יארחו את המשחק בסכנין במידת הצורך. למרות הדברים, קיימת אכזבה רבה מצד אוהדי עכו.

יושב ראש חוג האוהדים סמי אוזן אמר היום: "אנחנו כועסים על החברה הכלכלית שמתחזקת את האצטדיון על אי העמדת המגרש שקם רק בשנה שעברה, ודורשים מראש העירייה שמעון לנקרי להעביר את ניהול המגרש לידיים מקצועיות ואפילו לידי הקבוצה, לה נגרם הפסד כספי גדול. אפילו שמדובר רק במשחק גביע הטוטו, המגרש אמור היה להיות מלא כבר במשחק הראשון, והכסף שהיה נכנס לקופת הקבוצה יכול היה לעזור לה בהמשך העונה. בנוסף, לא כל האוהדים שרכשו מנוי יכולים להגיע לסכנין".

בצד המקצועי, שגיב כהן חולה ואמור להחמיץ את המשחק, כשגם יובל שוואט החמיץ את אימון הבוקר בשל מחלה. אמייה טגה, שהגיע הקיץ מהפועל אשקלון, קיים אימון חלקי והוא צפוי לפתוח על הספסל.

אימו של יושב ראש הקבוצה ציון וייצמן נפטרה היום והוא כמובן ייעדר מהמשחק.

הרכב משוער, הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, משה מישאלוב, דימקאו פידליס, מהראן אבו ריא, אימורו לוקמן, נבוישה מרינקוביץ', גיא דיין, יובל שבתאי, דייויד גומז, לאונרדו פאסוס.

מכבי חיפה מחלקת כוחות

מכבי חיפה ערכה הערב את ההכנות האחרונות שלה לקראת המשחק מחר בדוחא מול הפועל עכו. המאמן ראובן עטר לא תרגל הרכב, אבל לפי שיחות שלו עם השחקנים ייתכנו שינויים. "תתכוננו לשינויים", אמר להם עטר באימון. "על כולכם להיות מוכנים. אחלק את הכוחות ביניכם". בקרוב צפויה תחרות לא קלה על משבצת הקשר האחורי, משום שעטר צפוי להחתים קשר זר ואילו תמיר כהן מציג יכולת מצוינת מאז המחנה. אלון תורג'מן, ויאם עמאשה ושלומי אזולאי בתמונת ההרכב והמאמן יפרסם אותו רק לקראת המשחק מחר. "הוא רוצה שנהיה דרוכים לקראת המשחק, אפשר להבין אותו", אמר אחד מהם בתום האימון. עידן ורד סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא בטוח שיוכל לשחק.

בתוך כך, מתברר כי ראובן עטר עדיין לא מוותר על האפשרות להחתים קשר קדמי זר, וזאת למרות שחיפה אמורה לפנות בקרוב למכבי נתניה בעניין פיראס מוגרבי. ההערכה היא שעטר בוחן אופציה נוספת במקרה שמוגרבי לא יגיע. ארבעה שחקנים ששייכים לקבוצה קיבלו הערב הודעה על זימונם לנבחרת האולימפית, לקראת משחק הידידות מול רוסיה ברביעי הבא – המגן טאלב טואטחה, הבלם סארי פלאח, הקשר אייל גולסה והקשר-חלוץ סינטאיהו סלליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully