וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי חיפה והפועל עכו נפרדו ב-1:1

גביע הטוטו: גומז עקץ עם שער יפה (40), פיליאבסקי השווה (90). הפ’ חיפה גברה 2:3 על סכנין, אשדוד-הפועל ר"ג 4:0

זו בוודאי לא הפתיחה לה ציפה ראובן עטר, ששב העונה למכבי חיפה מהדלת הקדמית, היישר לעמדת המאמן. הירוקים, שמגיעים אחרי אחת העונות החלשות ביותר שלהם ב-20 השנים האחרונות, ממשיכים להראות לא טוב והערב (שלישי), הם סיימו בתיקו שני ברציפות במסגרת גביע הטוטו, 1:1 בדוחא מול הפועל עכו.

הקבוצה מהכרמל לא הבריקה בחלק ההתקפי והרבתה להחמיץ את המצבים אליהם כן הגיעה. ההגנה של חיפה נראתה מבולבלת מאוד ורק חוסר מזל וחוסר ריכוז מנעו מעכו להגדיל את התוצאה אחרי שעלתה ליתרון משער של דייויד גומז בדקה ה-40. חיפה מצאה את הרשת רגע לפני תוספת הזמן, כשאנדריי פיליאבסקי השווה, אבל זה רחוק מלהרגיע את עטר ושחקניו, שיצטרכו לעבוד קשה כדי להגיע מוכנים למשחק הגדול מול מכבי תל אביב בפתיחת הליגה בעוד שבועיים וחצי.

כבר בדקה החמישית יניב קטן הגיע למצב נהדר, אבל גורש יצא באומץ רב והדף את הבעיטה מתוך תיבת החמש. כעבור חמש דקות, רועי לוי נפצע בכתפו במהלך תיקול ונאלץ לנטוש את המגרש. בדקה ה-27, אחרי דקות רבות של שעמום, ימפולסקי התפנה וניסה בעיטה מחוץ לרחבה, שהלכה הרבה מעל למסגרת. חיפה לא הייתה במשחק ונענשה בדקה ה-40, לאחר שגומז התגנב מאחורי כל ההגנה הירוקה, חלף על פני דוידוביץ' וגילגל פנימה, 0:1 לעכו.

עטר ביצע שלושה חילופים עם פתיחת המחצית השנייה, אבל חיפה לא הראתה שיפור ניכר, בעיקר לא בחלק ההתקפי. גולסה וצוצאליץ' ניסו את מזלם מרחוק, אבל הכדור לא היה לכיוון המסגרת באף אחד מהמקרים. בדקה ה-61 הגיע רגע מדאיג נוסף עבור עכו, כאשר פאסוס נפצע מבלי שאף אחד נגע בו ונאלץ לנטוש. בדקה ה-67 ימפולסקי שוב הגיע למצב טוב, אבל גורש קלט. כעבור שש דקות, אלנתן סלמי השאיר את כל ההגנה של חיפה מאחוריו, אבל היה לא מדויק מול דוידוביץ'.

מהעבר השני היה זה עזרא, שיכול היה לכבוש שער בכורה, אבל שלח לידיים של גורש מקרוב. חיפה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-79 משומר בעט חזק והחוצה. עכו הסתגרה ויצאה למתפרצת, מרינקוביץ' נותר לבדו מול השער, אבל דוידוביץ' יצא מצוין והדף בדקה ה-83. כעבור שתי דקות, אזולאי הגיע למצב הכי טוב במשחק וגילגל כדור שעשה את דרכו פנימה, לפני שהגנת עכו חילצה את הכדור מהקו. דקה לסיום ימפולסקי הגיע לאחד על אחד, גורש יצא והדף לקרן וזו עלתה לרחבה, שם חיכה פיליאבסקי, שכבש מקרוב את השוויון. 1:1. חיפה לחצה עד לסיום, אבל לא מצאה את הרשת וסיימה בתיקו בלבד.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי (שגיב כהן, 10), דימקאו פידליס, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, אימורו לוקמן, לואב כיאל, נבויסה מרינקוביץ', גיא דיין (אמייה טגה, 72), דייויד גומז, לאונרדו פאסוס אלנתן סלמי, 60).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עודד אלקיים (אייל משומר, 70), אדין צ'וצ'לאיץ', אנדריי פיליאבסקי, שמואל שיימן (טאלב טוואטחה, 46), אייל גולסה, גוסטבו בוקולי (תמיר כהן, 46), יניב קטן (חן עזרא, 46), דלה ימפולסקי, וויאם עמאשה (שלומי אזולאי, 60), אלון תורג'מן.

הפועל חיפה - בני סכנין 2:3

אחרי התיקו המאופס בדרבי, במחזור הראשון של גביע הטוטו, התייצבה הפועל חיפה למשחק שני בקרית אליעזר, הפעם מול בני סכנין. האורחת מהמגזר, הגיעה למשחק כשהיא עמוסה בצרות, לאחר שהבוקר כבר חשבה שהיא תוכל לעבור בבקרה, אך התבדתה.

חיפה ניצלה את הבלגן אצל סכנין וגם ללא חנן ממן, שעוזב לטובת האדומים האחרים, אלה מתל אביב, היא פתחה את המשחק מצוין ועלתה ליתרון כפול ומהיר. החיפנים המשיכו לשלוט גם בפתיחת המחצית השנייה, אך הורידו את הרגל מהדוושה והסתפקו בניצחון מינימלי. סכנין מצידה, רושמת הפסד שני ברציפות במפעל והיא נראית לא מוכנה בכלל לליגת העל, אם תוכל לשחק בה לבסוף.

דאבל פס מצוין בין רן אבוקרט למהראן לאלה בדקה העשירית הסתיים בכדור לרשת של הקשר. 0:1 לחיפה. בדקה ה-17, גלושצ'ביץ' ניצל טעות גדולה בהגנת סכנין והכפיל את התוצאה, 0:2 לחיפה.

דקה 59, מהראן לאלה כבש ממרכז הרחבה אחרי מסירת של אבידור והעלה ל-0:3. חלפו חמש דקות בלבד וחאמד גנאים צימק לסכנין עם בעיטה מדויקת מ-20 מטרים, 1:3. רגע לפני השריקה, פטרוב ניצל כדור רוחב של מוחמד זבידאת וצימק ל-2:3. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, כיוואן המחליף ראה את הצהוב השני אחרי התחזות בתוך הרחבה והורחק.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, דושאן ברקוביץ', פביאן סטולר, אייל טרטצקי (דרקו פייזה, 46), יוסי דורה, גל אראל (גיא צרפתי, 60), רן אבוקרט (מועיין חלאיילה, 80), יובל אבידור (אור לגריסי, 90), מהראן לאלה, ולדימיר גלושצ'ביץ' (הישאם כיוואן, 55).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, פייר אמבמבה, עידן ויצמן, באסם גנאים (והיל חרבאוי, 58), ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, עלא אבו סלאח, ג'ואל דמאו, חאמד גנאים, אחמד קאסום, עובדייה זבידאת (איבן פטרוב, 66).

במשחק נוסף, הפועל רמת גן הביסה את מ.ס. אשדוד בחוץ 0:4. את השערים לאורדונים כבשו: קרלוס צ'קאנה בדקה ה-15, אנטון אריקפוב בדקה ה-30, אופיר חמו בדקה ה-65 ודוד מנגה בדקה ה-67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully