וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קרע ברצועה לריף פרץ, יחמיץ את העונה

בשורה קשה לבלם הצעיר של מכבי תל אביב, שהחמיץ גם את השנה הקודמת. ג'ורדי קרויף: "נעמוד לצדו בכל תקופת ההחלמה"

דרור פיקלני

צפו באניימה נוחת בארץ, צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בשורות קשות לריף פרץ. בלם מכבי תל אביב קיבל היום (שני) את תוצאות ה-MRI, שגילו שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית של ברך שמאל. המשמעות היא שפרץ, שנפגע אמש במהלך המחצית הראשונה של הדרבי התל אביבי בגביע הטוטו (0:1 למכבי), צפוי להחמיץ את המשך עונת המשחקים הקרובה.

ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי, אמר לאתר הרשמי: "לצערנו, ריף פרץ אובחן כסובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית, פציעה הידועה כפציעה קשה המצריכה החלמה ארוכה. משפחת מכבי תל אביב תעמוד לצדו של ריף במשך כל תקופת ההחלמה, מייחלת לשובו המהיר למגרשים ומבקשת לכבד את פרטיותו של השחקן".

כזכור, הבלם בן ה-21, שהחלים לאחרונה מפציעה דומה בברך, נעדר במרבית העונה הקודמת מאותה פציעה ושב למגרשים במהלך הקיץ. הצוות החדש בנה על פרץ במחנה האימונים וגם העניק לו את המקום בהרכב בדרבי, אך כעת, בשל הנסיבות המצערות, יידרשו לבצע רכש נוסף בחוליית ההגנה.

בינתיים, מי שערך בדיקות רפואיות הוא השוער וינסנט אניימה, שנחת אמש בישראל וצפוי להצטרף למכבי תל אביב. אניימה עבר סדרת בדיקות בשעות הצהריים וכעת ממתין לתוצאות.

מוסא קונאטה, שהבקיע חמישה שערים עבור נבחרת סנגל בטורניר האולימפי בלונדון, ממשיך לעורר עניין באנגליה ובימים האחרונים קושר לסטוק סיטי, שעל פי דיווחים עשויה להגיש למכבי תל אביב הצעה ראשונה עוד השבוע.

כ-100 מנויים נוספים ליציעים 10-11 הופשרו ויועמדו למכירה החל מהשעה 19:00 באתר של משרד הכרטיסים 'לאן'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully