וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 0:1

שער של אלירן עטר בתוספת הזמן העניק לצהובים ניצחון יוקרתי בדרבי ושלוש נקודות ראשונות בגביע הטוטו. ניצחון למאמן אוסקר גרסיה במשחק הרשמי הראשון שלו על הקווים של מכבי

מכבי תל אביב גברה הערב (ראשון) 0:1 על הפועל תל אביב במחזור הראשון בבית ב' של גביע הטוטו ופתחה את עונת 2012/3 ברגל ימין. למעלה מ-13 אלף צופים שהגיעו לאצטדיון רמת גן, ראו משחק בינוני ברמתו, ואת אלירן עטר כובש בתוספת הזמן כדי להעניק לקבוצה שלו שלוש נקודות.

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
איזו דרמה. אלירן עטר חוגג עם החברים/ברני ארדוב

שתי הקבוצות לא גילו הערב יכולת גבוהה, אבל קשה לבוא אליהן בטענות בשלב כזה של העונה. המאמנים בשני הצדדים, ניצן שירזי ואוסקר גרסיה, עדיין לא השלימו את הסגלים שלהם ומחפשים שחקנים בכמה עמדות מפתח, ובכל מקרה יצטרכו לעבוד על תיאום, הנעת כדור מהירה, דיוק במסירה והסרת חלודה.

מכבי תל אביב נראתה מעט טוב יותר ב-20 הדקות הראשונות, הפועל תל אביב הדביקה קצב והייתה עדיפה, בעיקר במחצית השנייה שהתנהלה בשליטתה, אבל אף קבוצה לא גילתה עליונות אמיתית על פני היריבה והאדומים שהחמיצו מספר פעמים, שילמו ביוקר עם אותה ספיגה בתוספת הזמן.

האדומים הציגו הערב את שחקן הרכש טל בן חיים, שביחד עם עומר דמארי יוצר חולייה קדמית מהירה שהגיעה לכמה מצבים קורצים כבר הערב, ומנגד הצהובים נהנו מהשאפתנות של מהראן ראדי במרכז המגרש ומכמה פעולות התקפיות לא רעות של גונסאלו גרסיה ב-61 הדקות שהוא שיחק. בסיום, ניצחון צהוב ועוד הרבה עבודה לכולם.

ריף פרץ מכבי תל אביב מול עומר דמארי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יש עוד הרבה עבודה. דמארי מול ריף פרץ/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 13: מהראן ראדי אסף כדור כ-25 מטר מהשער, התקדם בעט ושיחרר בעיטה חזקה בחצי גובה, אדל ירד היטב והדף.

דקה 18: מכבי יצאה למתפרצת, דהן שלח מסירה מצוינת לגונסאלו, והאורוגוואי בעט שטוח מחוץ לרחבה, לידיים של אדל.

דקה 26: טל בן חיים נכנס לרחבה, הוציא כדור לאיגייבור שהפציץ, אבל שחקן הגנה צהוב הדף בנגיחה לקרן.

דקה 40: ויקטור מרעי הכניס כדור עומק קצר וטוב לטל בן חיים, שחקן הרכש של הפועל הגיע למצב של אחד על אחד עם חיימוב, אבל השוער הדף. איזו החמצה של בן חיים למצב הכי טוב במשחק עד כה.

דקה 45: בן חיים קיבל כדור ארוך בתוך הרחבה, השתלט עליו בצורה יפה, אבל סיים עם בעיטה שטוחה וחלשה שחיימוב לא התקשה לקלוט.

דקה 54: דמארי התגבר בקלות על אלברמן באגף השמאלי, העביר כדור רוחב לויקטור מרעי שהסתובב היטב, אבל בעט חלש לידיים של חיימוב. עוד החמצה גדולה של האדומים.

דקה 68: חוטבא הגביה מימין, הכדור חתך את הרחבה מימין לשמאל והגיע לטל בן חיים, אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה ונחתה בידיים של חיימוב.

דקה 75: רפי גהן התגבר על שחקן הגנה בתוך הרחבה, הקפיץ לאזור רחבת החמש, שם ניצב קולאוטי שנגח החוצה.

דקה 77: טועמה הפציץ מחוץ לרחבה, חיימוב הדף לא טוב למרכז הרחבה ומרעי כבש, אבל השער נפסל בטענה מוצדקת לנבדל.

דקה 82: כפיר אייזנשטיין הצעיר קיבל מסירה מאלרואי כהן והימר על בעיטה מכ-23 מטרים, הכדור חלף מעט מעל המשקוף.

דקה 90+1: גול! רפי דהן קיבל את הכדור באגף הימני ושיחרר מסירת רוחב מדויקת לרחבה האדומה, הבלמים של הפועל קפאו ואלירן עטר גלש ודחק פנימה. 0:1 למכבי תל אביב.

הרכבים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, מור שושן, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, ארתור אטצזיאנוב (כפיר אייזנשטיין, 70), נוסא איגייבור, אלרואי כהן, טל בן חיים (סלים טועמה, 69), ויקטור מרעי, עומר דמארי (עדן שרם, 88).

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, שרן ייני, קרלוס גרסיה, ריף פרץ (אבי סטרול, 46), יואב זיו, גל אלברמן, רפי דהן, מהראן ראדי (משה לוגסי, 76), גונסאלו גרסיה (רוברטו קולאוטי, 61), מואנס דאבור (בן בן יאיר, 72), אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully