וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס שלזינגר: "מעכשיו אני מסתכלת רק קדימה"

הג'ודוקא הישראלית נחתה בארץ וזכתה לקבלת פנים ממשפחתה. סרגיי ריכטר, שנחת אף הוא: "חוסר הניסיון ניצח"

דרור פיקלני

צילום וידאו: דרור פיקלני
עריכת וידאו: טל רזניק

אחת התקוות הגדולות של ישראל לאולימפיאדת לונדון 2012, נחתה הערב (ראשון) בארץ ללא מדליה סביב צווארה, וכשהיא מאוכזבת מאוד. אליס שלזינגר, שהאמינה כי היא מסוגלת ללכת רחוק בתחרות, נכנעה בשלב רבע הגמר, נפלה לבית הניחומים שם הפסידה לאלופת העולם, הצרפתייה אמאנה ז'רביס, וראתה את כל התקוות האולימפיות יורדות לטימיון.

"לראות כאן את כולם כשהם תומכים בי ואוהבים אותי גם אחרי ההפסד, זה הדבר הכי כיף שיש", אמרה הג'ודוקא עם נחיתתה, "קרעתי רצועה במרפק, אבל אני מקווה שזה יהיה בסדר. אין ספק שהתאכזבתי מהתוצאות, אבל בסך הכול הייתה תחרות סבירה. מעכשיו, אני מסתכלת אך ורק קדימה".

מי שהגיע יחד עם שלזינגר הוא הקלע סרגיי ריכטר, שלא הצליח להעפיל לגמר בירי ברובה אוויר מ-10 מטרים ובירי בשכיבה מ-50 מטרים. ריכטר היה קרוב להעפלה לגמר בירי ברובה אוויר החזק שלו, אלא שסיים מרחק נקודה בלבד מעלייה לגמר. בירי בשכיבה כבר סיים במקום ה-44 בלבד מתוך 50 משתתפים.

"חזרנו סוף סוף, טוב להיות בבית. אני מתרגש מאוד", שמח ריכטר עם קבלתו בנתב"ג. "היה קשה מאוד בלונדון, אני מודה שלקראת הסוף כבר רציתי לחזור הביתה. באופן אישי הייתי מאוכזב כי יכולתי להיכנס לגמר ואפילו להתחרות שם על מדליה, אבל חוסר הניסיון שלי ניצח. בסופו של דבר, אני בטוח שהניסיון הזה תרם לי המון, אני חושב שבריו 2016 יהיה לי כבר הרבה יותר קל", סיים ריכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully