וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלזינגר הפסידה בבית הניחומים והודחה מהאולימפיאדה

הג'ודוקא הישראלית ניצחה יריבה מאוסטריה בשמינית הגמר, אבל הפסידה ברבע הגמר לזולניר מסלובניה ונכנעה בבית הניחומים לאלופת העולם הצרפתיה, ז'רביס אמאנה

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בשלושת הקרבות של שלזינגר, באדיבות הערוץ הראשון

אליס שלזינגר, אחת התקוות הגדולות של ישראל למדליה, סיימה את דרכה באולימפיאדת לונדון אחרי שלושה קרבות ושני הפסדים. שלזינגר שעלתה אוטומטית לסיבוב השני, גברה על הילדה דרקסלר וטיפסה לרבע הגמר, אבל שם נכנעה לסלובנית אורסקה זולניר. הישראלית נשרה לבית הניחומים דרכו היא הייתה יכולה לזכות במדליית ארד, אבל נכנעה שם לז'רביס אמאנה הצרפתיה והודחה.

שמינית גמר

שלזינגר עלתה באופן אוטומטי לשלב שמינית הגמר בזכות תוצאותיה המצוינות לקראת המשחקים האולימפיים. את הקרב מול דרקסלר היא פתחה בצורה מאוד אגרסיבית וניסתה לתקוף את האוסטרית, שספגה עונש על פאסיביות דקה בתוך הקרב. 2:50 דקות לסיום הקרב ספגה דרקסלר אזהרה נוספת, והישראלית עלתה ליתרון של יוקו. בדקה האחרונה שלזינגר התגוננה היטב מול התרגילים של דרקסלר ובסופו של דבר שמרה על היוקו והשיגה ניצחון חשוב. זה היה ניצחון שני לשלזינגר על האוסטרית אחרי שהיא גברה עליה באיפון בדרך לזכייה בגרנד פרי מוסקבה.

רבע גמר

היריבה הבאה של שלזינגר הייתה הסלובנית אורסקה זולניר בת ה-30. 1:50 דקות לסיום הקרב זכתה זולניר בווזארי וכעבור 34 שניות תפסה את שלזינגר בבריח והכריעה את הקרב באיפון. אכזבה גדולה לג'ודוקא הישראלית, שאיבדה סיכוי לזכות במדליית זהב או כסף, ותנסה להגיע לארד דרך בית ניחומים. עבור זולניר זה היה ניצחון שביעי על הישראלית במפגש התשיעי בין השתיים.


בית הניחומים

אחרי ההפסד ברבע הגמר, נשרה שלזינגר לבית הניחומים, כשההגרלה שולחת אותה למפגש עם אלופת העולם הצרפתיה אמאנה ז'רביס. הקרב נפתח בצורה שקולה וזהירה, כששלזינגר מנסה לתקוף, אבל לא פורצת את ההגנה של יריבתה והתוצאה נותרת מאופסת. בדקה וחצי האחרונות אמאנה הצליחה להשתלט על הקרב ושלזינגר אף קיבלה אזהרה, אבל אחרי חמש דקות של קרב ללא הכרעה, היריבות ניגשו להארכה של שלוש דקות. הצרפתיה המשיכה להיות אגרסיבית ודומיננטית, ו-1:30 לסיום הקרב שלזינגר קיבלה אזהרה נוספת, שמשמעותה נקודה וניצחון ליריבתה.

שחר פאר באולם ג'ודו מעודדת את ישראל. קובי אליהו
תמיכה ישראלית בלונדון. שחר פאר באולם הג'ודו, היום/קובי אליהו
ראש הממשלה בנימין נתניהו צופה בקרב של הג'ודוקא אליס שלזינגר. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
לא פספס הזדמנות. נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום
יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. קובי אליהו
גם הוא צפה בשלזינגר. אולמרט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully