וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד עאבד: "גם השנה אנחנו הולכים על כל הקופה"

תהל אלון

5.8.2012 / 10:13

בקרית שמונה היו מרוצים מהניצחון על סכנין בגביע הטוטו. שרצקי ביקר את התנהלותו של טיבי בפני השחקנים בחדר ההלבשה

אדריאן הרבשטיין

אחרי שקיבלה ביום שישי שתי בשורות קשות - פציעתו של דויד סולארי לחצי שנה ובריחתו של איתן טיבי למכבי תל אביב - הראתה אמש (שבת) עירוני קרית שמונה שהיא מסוגלת לשכוח מהצרות כשגברה 0:2 על בני סכנין במחזור הפתיחה של גביע הטוטו.

המאמן גילי לנדאו בחר לעלות בהרכב משני ולתת לשחקני ההרכב הפותח מנוחה, אבל האלופה הניעה את הכדור היטב, שלטה במרבית דקות המשחק והגיעה להזדמנויות רבות. מי שציפה שקריית שמונה תזלזל בגביע הטוטו בגלל מוקדמות ליגת האלופות, קיבל הוכחה ששחקניו של לנדאו לא מתכוונים לוותר על שום תואר גם העונה.

איתן טיבי שהגיע אתמול למגרש קיבל הודעה ממנכ?ל הקבוצה יוסי אדרי שהוא לא נכלל בסגל למשחק ועלה לצפות בו מהיציע. בסיום נכנס שירצקי לחדר הלבשה, הודה לשחקנים על הניצחון וביקר בצורה קשה את התנהגותו של טיבי. שירצקי סיפר לשחקניו את השתלשלות האירועים, טען שטיבי רימה אותו ושהוא לא מתכוון לשחרר אותו למכבי תל אביב, ובנוסף אמר שהוא לא מאמין ששחקן שמשחק אצלו בקבוצה יכול לשקר לו בצורה כזאת ולהתנהג בכפיות טובה כלפי המערכת שנתנה לו המון.

החלוץ אחמד עבאד התייחס לניצחון: ?אני שמח שגם בהרכב שני ידענו לעמוד טוב על המגרש, הגענו להמון הזדמנויות והמשחק היה יכול להיגמר גם בהפרש של ארבעה-חמישה שערים אם היינו מדויקים יותר. אין ספק שגם השנה אנחנו הולכים על כל הקופה?. על היכולת האישית שלו אמר החלוץ: ?אני שמח שהבקעתי, ברור שאני רוצה להיות בהרכב הראשון ולפתוח תמיד, אבל יש מאמן וההחלטות צריכות להיות שלו, אני מבחינתי לוקח כל הזדמנות שנותנים לי בשתי ידיים ומנסה להוכיח שיש לי מקום בהרכב?.

על משחק הגומלין הקרוב מול נפטצ?י באקו אמר עבאד: ?נכון שזה נראה שהכל גמור אבל עדיין יש לנו עבודה לעשות שם. אנחנו טסים לשם במטרה לחזור עם תוצאה טובה, אני מקווה שנדע לעשות את העבודה?. היום תקיים הקבוצה אימון רגיל באצטדיון העירוני ומחר כבר תטוס לאזרבייג'אן לקראת המפגש מול באקו.

קרית שמונה גברה 0:2 על בני סכנין בגביע הטוטו

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully