וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את בני סכנין

האלופה פתחה היטב את המסע להגנה על גביע הטוטו, עם שערים של אחמד עאבד (3) ולאסלו לנצ’ה (44) בשער בכורה

הסנונית שבישרה את האליפות המדהימה של עירוני קרית שמונה בעונה שעברה הייתה כנראה צמד הזכיות בגביע הטוטו בשנתיים החולפות. הערב (שבת), פתחה המחזיקה את המסע אל עבר התריפיט עם ניצחון קליל 0:2 בחוץ על בני סכנין.

קרית שמונה פתחה את העונה כמובן, עם שלושה משחקים במוקדמות ליגת האלופות, שם היא אמורה להשלים ביום שלישי העפלה לשלב הפלייאוף האחרון אחרי ה-0:4 המוחץ על אלופת אזרבייג'אן נפטצ'י. למרות הכל, השמחה בקריה לא הייתה מושלמת, כשדויד סולארי נפצע לחצי שנה ואיתן טיבי ברח למכבי תל אביב.

בסכנין לעומת זאת, הצרות הרבה יותר גדולות והקבוצה שרויה תחת חוסר ודאות כלכלי גדול מאוד, כשלא ברור אם אכן תוכל לשחק העונה בליגת העל. סכנין נראתה בהתאם ולא סיכנה כמעט בכלל את שערו של איתמר ניצן, כאשר מן העבר השני אחמד עאבד כבש שער מהיר בדקה השלישית ולאסלו לנצ'ה הכפיל עם שער בכורה דקה למחצית.

דקה 3: גול! פתיחה מוחצת של מחזיקת הגביע. מתפרצת של קרית שמונה הסתיימה במסירת עומק טובה של מריסאת לעאבד וזה כבש. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 18: הזדמנות ראשונה של סכנין, כשחלאיילה פרץ לרחבה ודרש פנדל. השופט ארז פפיר התעלם.

דקה 22: אבו סלאח הגיע לאחד על אחד מול ניצן, אבל השוער קלט.

דקה 25: עוביידה זבידאת התפנה מחוץ לרחבה וזיעזע את המשקוף של קרית שמונה.

דקה 33: לנצ'ה פרץ והגיע למצב מצוין, קנדיל מנע ממנו שער בכורה במדי האלופה.

דקה 44: גול! מריסאת העביר כדור טוב למרכז ולנצ'ה היה שם, כדי לכבוש שער בכורה במדי קבוצתו החדשה.

דקה 59: החמצת פנדל! אלישע המחליף שלח את לנצ'ה וזה הוכשל ברחבה על ידי עידן ויצמן. טאסבסקי לקח אחריות, אבל בעט החוצה.

דקה 67: שני מצבים מעולים ללנצ'ה. תחילה הוא החמיץ את המסגרת ומיד לאחר מכן נהדף על ידי קנדיל. החלוץ החדש של האלופה פעיל, אך מרבה להחמיץ.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, עוביידה זבידאת, מוחמד זבידאת, עלא אבו סאלח, חאלד חלאיילה (באסם גנאים, 46), ואיל חרבאוי, חאמד גנאים, אחמד קאסום, איבן פטרוב (נביל גנטוס, 72).

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, מיקי יאזו, בן והבה, שיר צדק (אהוד מערבי, 64), ליאור לוי, רביד גזל (עדי אלישע, 46), בני בן זקן, דרקו טאסבסקי (אופיר מזרחי, 59), ואיל מריסאת, אחמד עאבד חן ידען, 76), לאסלו לנצ'ה (יואל צחנוביץ', 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully