וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "כשאנחנו משחקים יחד, קשה לנצח אותנו"

4.8.2012 / 22:37

כוכב הנבחרת אמר לאחר הניצחון על רומניה: "התיאום עדיין לא שם". שיבק: "היו דקות טובות אבל הביצוע לא מספיק שוטף"

בזמן שהאולימפיאדה מושכת את מירבת תשומת הלב, גם בכדורסל, המשיכה הערב (שבת) נבחרת ישראל בהכנותיה לקראת מוקדמות היורובאסקט שיחלו ב-15 לחודש, כשניצחה 50:66 את נבחרת רומניה החלשה בפתיחת טורניר ההכנה שנערך בראשון לציון. ישראל נראתה לא טוב במשך שלושה רבעים, אבל יכולת טובה של אליהו והתעוררות של כספי ברבע האחרון הבטיחה את הניצחון. מחר תשחק ישראל מול נבחרת העתודה.

"מבחינה הגנתית, היו לנו דקות טובות", אמר בסיום המשחק, אריק שיבק. "ניסינו לעשות כמה דברים בהגנה שאנחנו רוצים לעשות במשחקים האמיתיים. מבחינה התקפית היינו פחות טובים, במיוחד באחוזי הקליעה. הביצוע לא היה מספיק שוטף וטוב, אבל בסך הכל טוב שאיבוד הריכוז קרה היום. אנחנו בערך 12 יום לפני המשחקים הרשמיים ואני לוקח בחשבון שזה בעצם משחק שני של עומרי, ליאור ויותם. לכן זה טיפה חרק, אבל אני משוכנע שהטורניר יעזור לנו להגיע לרמה שאנחנו רוצים".

על כספי, שניצוצות שלו ברבע האחרון הובילו לבריחה של ישראל, אמר המאמן: "עומרי הוא המנהיג של הנבחרת. אחרי גרמניה אמרתי לו שהיום הוא הוכיח שהוא בשל להנהיג. כשאנחנו בצרות, אנחנו יודעים למי ללכת. הוא עושה מה שאני מבקש ומה שצריך".

עומרי כספי עצמו אמר בסיום: "האחריות שלי ושל השחקנים המובילים להוביל. אנחנו שמחים לראות שהקהל תומך בנבחרת. אנחנו צריכים לחזור לשיא הכושר וזה היה משחק הכנה טוב. לוקח זמן להיכנס לעניין. התיאום לא שם ב-100 אחוז. מבחינתנו אנחנו עושים את המקסימום ומתאמנים חזק. המטרה היא ה-15 לחודש. נצטרך לבוא ולעשות את העבודה. כשאנחנו משחקים יחד, קשה לנצח אותנו".

כדורסל ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully