וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל ניצחה את רומניה 50:66

הנבחרת של שיבק היתה רחוקה מלהרשים, אבל משחק טוב של ליאור אליהו (14 נק') הוביל אותה לניצחון בפתיחת טורניר ההכנה

פחות משבועיים לפני שהיא פותחת את הופעותיה במוקדמות אליפות אירופה מול מונטנגרו החזקה, השיגה הערב (שבת) נבחרת ישראל בכדורסל ניצחון 50:66. למרות הניצחון, אין כל ספק שלמאמן, אריק שיבק יש לא מעט סיבות לדאגה. הנבחרת לא נראית מחוברת מספיק, ההתקפה נתקעת לעיתים קרובות בדומה למשחקי ההכנה הקודמים, וגם ההגנה לא תפקדה כראוי מול נבחרת כה חלשה כמו רומניה. נקודת האור המרכזית היתה היכולת הטובה של ליאור אליהו, בעיקר במחצית הראשונה, ושיבק יקווה למשחק מעט טוב יותר מחר, מול נבחרת העתודה.

ישראל היתה רחוקה מאוד מלהרשים, וכלל לא מצאה את הטבעת בדקות הראשונות, לפני שליאור אליהו החל לנצל את היתרון שלו בצבע, והטיס את הנבחרת של שיבק ליתרון דו ספרתי. רומניה חיפשה בעיקר את הזריקה מחוץ לקשת אך לא פגעה, וישראל הוליכה ב-11 הפרש במחצית. רמת הכדורסל הנמוכה נמשכה גם בשני הרבעים הבאים, כשרומניה מצליחה לצמק ל-7 בלבד, אבל ריצה ברבע האחרון של כספי וטיוס הטיסה את ישראל ל-20 הפרש משם הרומנים כבר לא חזרו.

מהלך המשחק

נבחרת ישראל העלתה בחמישייה את יוגב אוחיון, יותם הלפרין, עומרי כספי, ליאור אליהו ואלכס טיוס, אבל נראתה רע בדקות הפתיחה, ולא הצליחה לקלוע במשך שלו וחצי דקות. רומניה עלתה ליתרון 0:4, אבל שש נקודות רצופות של אליהו הטיסו את ישראל ל-5:12. כספי ולימונד נכנסו גם הם לקצב וישראל הוליכה 12:22 בסיום הרבע הראשון. בדיוק כמו בפתיחת המשחק, גם הפעם הנבחרת המשיכה לנמנם בדקות הפתיחה של הרבע השני, מה שאיפשר לרומנים לצמק מעט, אבל כספי הקשה מאוד על הגנת היריבה, ויחד עם אליהו שהמשיך להרשים ירדה ישראל אל המחצית ביתרון 25:36.

כספי עלה טוב אל הרבע השלישי וחדר על כל ההגנה, אבל הרומנים לא הרימו ידיים, והצליחו להוריד ל-7 בלבד. המשחק התדרדר לרמה נמוכה מאוד באותן דקות, כשאף אחד מהקבוצות פשוט לא מצליחה למצוא נקודות. טיוס הצליח לייצר לבסוף ארבע נקודות רצופות, וחדירה טובה של פניני על הבאזר הורידה את ישראל ביתרון 38:40 אל הרבע האחרון. היכולת החלשה נמשכה גם ברבע האחרון, כשישראל מתקשה אפילו בפעולות פשוטות. ג'אמפ טוב של כדיר ושלשה גדולה של כספי סייעו לנבחרת של שיבק לפתוח פער של 18. הלפרין סוף סוף רשם נקודות ראשונות עם שלשה גדולה, וישראל סיימה עם טעם טוב בפה.

קלעו לנבחרת ישראל: ליאור אליהו 14 נקודות, עומרי כספי 13, גיא פניני 10, יוגב אוחיון 8, אלישי כדיר 5, אלכס טיוס 6 ויותם הלפרין 3 נקודות כל אחד.

נבחרת ישראל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully