וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הפועל חיפה: "כשאנדלובו יצטרף, בכירים יירדו לספסל"

חיפה תפתח עונה בדרבי, שחקנים מעריכים: שיטת המשחק תשתנה, התחרות תגדל. הפועל חיפה שוקלת לצרף מגן שמאלי

אדריאן הרבשטיין

צפו במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה לקראת פתיחת העונה

מכבי חיפה: גולסה יקבל חופש בחלק ההתקפי

שחקני מכבי חיפה מעריכים שראובן עטר ישנה את שיטת המשחק שלו לאחר הגעת דינו אנדלובו. לא מדובר בשינוי משמעותי ביחס לשיטה שתרגל במכבי נתניה או במחנה האימונים, אבל ההערכה היא שהמאמן יתרגל מערך של שני חלוצים, כשאנדלובו, ויאם עמאשה ושלומי אזולאי (בינתיים נשאר בקבוצה) אמורים להתחרות על שני מקומות בהרכב. אלון תורג'מן ישחק העונה בכנף בצד שמאל. רועי עטר אמור להשתלב בהדרגה.

אנדלובו, שעל הסיכום הצפוי עימו פורסם בוואלה! ספורט, אמור להצטרף לירוקים לאחר המשחק הקרוב של בני יהודה בליגה האירופית, מול פאוק סלוניקי. אחרי ההפסד אתמול ברמת גן, הכתומים יודחו כנראה כבר בשלב הזה, אבל גם אם יצליחו להעפיל לשלב הבא השחקן יצטרף לאחר הגומלין בשבוע הבא. "אחרי שדינו יצטרף אלינו, שחקנים בכירים יירדו לספסל. התחרות על חולצת ההרכב תהיה גדולה אפילו בהשוואה לעונה שעברה. אין צורך בעוד חלוצים". מוחמד גדיר שקיבל אישור לעזוב מעדיף למצות אופציות בחו"ל ורק אם זה לא יקרה יפתח במשא ומתן עם קבוצות בארץ.

כבר אתמול נתנו השחקנים טעימה קטנה מהשיטה של עטר כשאמרו: "עטר אוהב מאוד שהקשרים נעים קדימה ולא נתקעים מאחור. לכל שחקן בקישור, כולל תמיר כהן, יהיו גם משימות התקפיות". זאת הסיבה המרכזית שבגללה המאמן, לפחות כרגע, לא רוצה לצרף את ז'ורז'ה טשיירה – הוא אינו מאמין שאדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי מסוגלים לייצר פעולות התקפיות. לגבי בלם ישראלי, עטר עדיין שוקל האם לצרף שחקן כזה, משום שאוראל דגני אמור לחזור בקרוב מפציעה ולהיות מתופקד בעמדה הזאת.

אחרי חלוקת הרכבים ומסיבת העיתונאים הרשמית שערכה אתמול לפתיחת העונה, חיפה עורכת הבוקר את ההכנות האחרונות שלה לקראת הדרבי מחר בגביע הטוטו. עודד אלקיים תורגל כמגן ימני ושמואל שיימן בצד שמאל. אייל גולסה ישחק לצד תמיר כהן ויקבל חופש פעולה בחלק ההתקפי. החלוץ אלון תורג'מן, שעבר לכרמל לאחר פגישה בין שלמה שרף לנשיא יעקב שחר, אמור לפתוח על הספסל. הקשר הארגנטינאי עמנואל פראה הוצע לקבוצה.

בנושא אחר:חברת URIEL תשמש כספונסר החל מהעונה הבאה, ותספק לכלל שחקני המועדון מוצרים אורטופדים.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עודד אלקיים, אדין צוצאליץ', אנדריי פיליאבסקי, שמואל שיימן; תמיר כהן, אייל גולסה, עידן ורד, חן עזרא, יניב קטן; שלומי אזולאי.

הפועל חיפה: רואש ואבוקרט לא ישחקו

בינתיים בצד השני של העיר: בצוות המקצועי של הפועל חיפה רוצים לחזק את עמדות המגנים, וכעת עלה על הפרק הרעיון לצרף מגן שמאלי זר. כבר בימים הקרובים יקבלו הבעלים יואב כץ והמאמן ניר קלינגר החלטה סופית האם לצרף אכן מגן זר או לחפש בגזרת הישראלים, שם השם הבולט הוא אלירן דנין.

במועדון מאמינים שניתן יהיה למצוא מגן שמאלי זר עם עלויות נמוכות משל דנין וברמה גבוהה אף יותר. קלינגר אמר בנושא: "אנחנו חושבים לחזק את עמדות המגנים. בהחלט יכול להיות שזה יהיה מגן זר אבל עדיין לא קיבלנו שום החלטה".

בקבוצה ממשיכים להתכונן לדרבי מחר, כאשר קלינגר תרגל כבר הרכב. בהפועל מאמינים שחנן ממן ישחק בדרבי למרות הפיצוץ אמש בינו לבין כץ.

בסביבתו של ממן אמרו היום שגם אם ישחק מחר, אין הדבר אומר שנגמרה המתיחות בינו לבין המועדון: "גם אם חנן יעלה לשחק מחר, הוא מצפה לשדרוג ויבדוק מה נעשה לקראת המשחקים הבאים".

מי שלא ישחקו הם אושרי רואש ורן אבוקרט שלא חתמו עדיין על החוזה.

הרכב משוער, הפועל חיפה: קאלה דרלשר, דושאן ברקוביץ', פביאן סטולר, אעהד עזאם, אייל טרטצקי, יוסי דורה, חנן ממן, גל אראל, סטפן דנקוביץ', יובל אבידור, מהראן לאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully