וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "אנדלובו יגיע. מתמקדים בצירוף קשר אחורי"

2.8.2012 / 19:30

מכבי חיפה הציגה את המדים החדשים, הנשיא התייחס לרכש. עטר: "רוצה לגרום הנאה לקהל". קטן: "מאמין מאוד בקבוצה"

אדריאן הרבשטיין

וידאו: טל אנגלנדר
עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

ביום שבת תערוך מכבי חיפה את משחקה הרשמי הראשון לעונת 2012/13, ולראשונה תציג על הקווים את ראובן עטר. הסמל הגדול של המועדון יקיים את משחק הבכורה שלו כמאמן הירוקים בדרבי מול הפועל חיפה בשבת, במסגרת מחזור הפתיחה של גביע הטוטו. יומיים לפני, מכבי חיפה ערכה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים חגיגית ובה הציגה את מדיה לעונה החדשה. עוד לפני כן, חילק הנשיא יעקב שחר לשחקני הסגל, כמיטב המסורת, 26 רכבי הונדה חדישים. בנוסף, הוחלף האוטובוס ששירת את הקבוצה במשך תשע שנים. במועדון הודיעו כי עד כה נמכרו כ-5,000 מנויים.

שחקני מכבי חיפה מציגים את המדים החדשים, משמאל דור כוכב. אדריאן הרבשטיין
המדים החדשים. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין
האוטובוס החדש של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
והאוטובוס החדש/אדריאן הרבשטיין

מלבד עטר שהחליף על הקווים את אלישע לוי והביא יחד איתו ממכבי נתניה את כל הצוות המקצועי, מכבי חיפה התחדשה בעמדות המגנים עם צירופם של עודד אלקיים ושמואל שיימן, וכמובן רכשה מנתניה את חן עזרא. דינו אנדלובו צפוי להצטרף לאחר סיום הקמפיין האירופי של בני יהודה, ובגזרת המושאלים חזרו לקבוצה אמיר אדרי, אנדריי פיליאבסקי, שלומי אזולאי וסינטאיהו סלליך, שצפוי לשחק גם העונה כמושאל בקבוצה אחרת.

ראובן עטר התייחס ליריבות בליגה ואמר: "ראיתי את קרית שמונה והם בהחלט שיחקו טוב. את התל אביביות לא ראיתי, אבל שמעתי הכל. השנה גם התל אביביות יהיו חזק בעניינים, גם קרית שמונה וגם מכבי נתניה. לא יהיה לנו קל. עוד יומיים יש לנו כבר משחק רשמי ראשון וההתרגשות עברה. עכשיו צריך לעבוד, להראות תוצאות ולגרום הנאה לאוהדים".

באשר לסוגיית הבלמים, הבהיר עטר: "נשארנו עם שני בלמים, כי איציק כהן וסארי פלאח עוזבים. אנחנו נחפש בלם ישראלי נוסף. לגבי קשר אחורי, עוד לא ראיתי את מה שאני רוצה. אני מחפש קשר אחורי אמצעי שינווט את המשחק. ירדנו מניקולאס אולמדו".

יעקב שחר, ראובן עטר, יניב קטן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מבטיחים עונה טובה יותר. יעקב שחר, ראובן עטר ויניב קטן/אדריאן הרבשטיין

"התקציב שלנו הוא עדיין מהגדולים בליגה"

יעקב שחר סיפר על שביעות רצונו ממחנה האימונים: "האווירה הייתה טובה והעבודה הייתה קשה מאוד. חזיתי במשחק מול בשיקטאש ומאוד נהניתי. בעניין הקשר האחורי, אנחנו מחפשים בסבלנות. בסופו של דבר נתביית על שחקן שמתאים לנו. יש הרבה הצעות, אבל לא נתפשר".

שחר נשאל על התקציב והבהיר: "התקציב שלנו הוא מהגדולים בליגת העל. נכון שהשנה נצטרך להשגיח עליו בשבע עיניים כי המצב הכלכלי הוא לא בכי טוב, וגם רמת ההכנסות שאנו צופים תרד לעומת השנה הקודמת. נעשה את החושבים שלנו לפני כל הוצאה, אבל עדיין מדובר באחד משניים-שלושה התקציבים הגבוהים בליגה. עזרנו לבית"ר ולקבוצות אחרות. כשהמצב הכלכלי לא יאפשר זאת, לא נוכל לעזור להם".

על עסקת צירופו של דינו אנדלובו אמר הנשיא: "יש סיכום בינינו לבין בני יהודה, וחלק מהסיכום הוא שהשחקן ישרת את בני יהודה בשני המשחקים הקרובים באירופה ואז יצטרף אלינו. לגבי מוגרבי, אם נחליט שאנחנו רוצים אותו אז נפנה למכבי נתניה ואתם תדעו על כך".

על אפשרות החזרתו של ז'ורז'ה טשיירה, אמר שחר: "כדורגל זה דבר נזיל. כרגע אנחנו מחפשים קשר אחורי, אבל יכול להיות שהבהמשך נצטרך גם לצרף בלם".

שחר התבקש להתייחס לנושא המנהלת והבהיר: "הוועדה פועלת ויכול להיות שחלק מההצעות שלה יגעו בנושא המנהלת. אם כל הקבוצות יגיעו למסקנה שזה מה שצריך לעשות, ניישם זאת באמצעות ההתאחדות לכדורגל".

הקפטן יניב קטן דיבר על שינוי האווירה: "אין ספק שהקבוצה עברה שינוי גדול השנה. אני מאמין בקבוצה הזו וחושב שיש כאן מספיק שחקנים צעירים ומוכשרים שיובילו את הקבוצה. אפשר להחזיר את מכבי חיפה למקום הראוי שלה. אני מרגיש טוב באופן אישי, עושה את כל האימונים ומקווה להרגיש כך כל השנה. זה הזמן של הצעירים לסחוב את הקבוצה קדימה, עם צברו את הניסיון שלהם ואני מאמין בחבר'ה שנמצאים כאן".

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך כשוער הראשון. ניר דוידוביץ'/אדריאן הרבשטיין
חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שחקן הרכש המרכזי. חן עזרא/אדריאן הרבשטיין
שמואל שיימן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מהולנד, דרך הנבחרת, למדים הירוקים. שמואל שיימן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully