וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שלמה שרף נפגש עם שחר, תורג'מן עבר בבקרה

2.8.2012 / 10:47

היועץ המקצועי של טוברוק והנשיא של חיפה סיכמו על העברת החלוץ לירוקים. הקשר הארגנטינאי עמנואל פראה הוצע להנהלה

מכבי חיפה תערוך הערב (חמישי) את ההכנות האחרונות לקראת הדרבי מול הפועל חיפה, מה שיהיה משחקו הרשמי הראשון של ראובן עטר כמאמן הקבוצה. אחת הנקודות עליהן שם עטר את הדגש באימונים היא הפחתת העומס בחלק ההתקפי על יניב קטן, כאשר מי שאמור להקל עליו הוא חן עזרא. אייל גולסה יתופקד בינתיים בתפקיד אחורי יותר, אבל על פי שיטת המשחק של עטר הוא יקבל חופש פעולה ויוכל לסייע להתקפה.

"עטר אוהב מאוד שהקשרים נעים קדימה ולא נתקעים מאחור. לכל שחקן בקישור, כולל תמיר כהן, יהיו גם משימות התקפיות", העידו השבוע שחקנים על שיטת המשחק של המאמן. למרות שבפועל רק חלוץ אחד אמור לפתוח בהרכב, ההערכה היא כי מדובר בשיטה התקפית יותר, שעטר מנהיג ביחס לקודמיו בתפקיד, "בעוד חודשיים נדע אם המכונה עובדת או לא", אמר שחקן בקבוצה.

עודד אלקיים יתופקד בצד ימין של ההגנה במקום אייל משומר הפצוע ולאורך העונה יהיה מאבק מעניין בעמדת המגנים, כאשר גם טאלב טואטחה ייאבק על חולצת ההרכב הראשון מול שמואל שיימן באגף שמאל. שלומי אזולאי אמור לפתוח בחוד, כשעזרא, ורד וקטן יתמכו מאחור. ויאם עמאשה יפתח כצפוי על הספסל ולאחר שיתאושש מהפציעה הוא צפוי לשוב להרכב, שיהפוך למערך של שני חלוצים. אזולאי מרשים מאוד באימונים ואם לא יעזוב, נראה כי התחרות על חולצת ההרכב עם דינו אנדלובו (צפוי לעבור רשמית כאשר בני יהודה תסיים את דרכה באירופה) תהיה גדולה.

בנושא אחר: לאחר משא ומתן ארוך ומייגע, אלון תורג'מן עבר הבוקר בבקרת התקציבים והפך רשמית לשחקן מכבי חיפה. הסיכום הושג לאחר פגישה בין היועץ המקצועי של טוברוק שלמה שרף לבין הנשיא יעקב שחר. השניים סיכמו כי עד שיושג הסכם חדש בין המועדונים, השחקן יעבור ללא תמורה ובהמשך ייקבע האם חיפה תרכוש אותו או תשאילו. לתורג'מן יש חוזה מופקד לארבע שנים, אך ההסכם מאפשר לטוברוק לשחררו בכל עת והוא אמור להיחתם בקרוב.

כפי שפורסם אמש, נציגי הקשר סינטאיהו סלליך נפגשו עם הנהלת הקבוצה והבהירו כי מכיוון שהשחקן לא נכלל ברוטציה, הוא מעוניין לעזוב. בחיפה הבהירו שתוך 48 שעות תתקבל החלטה סופית בעניין. סלליך מועמד לעבור לבני יהודה או בית"ר ירושלים במסגרת עסקאות החלפת שחקנים (זו של אנדלובו או זו של קובי מויאל, אם אכן יגיע) וגם הפועל עכו מעוניינת בשירותיו.

מוחמד גדיר עדיין בוחן אופציות בישראל ובאירופה וסוכנו דודו דהאן מנסה לשדך לו קבוצה בבלגיה. גדיר, שמבוקש מאז שחרורו על ידי בני סכנין והפועל עכו עדיין לא קיבל החלטה סופית בעניין. סארי פלאח וסלליך מבוקשים על ידי א.א.ק לרנקה, אותה מאמן רן בן שמעון ולא מן הנמנע שאחד מהם ישחק בקפריסין בעונה הבאה. גם ואסלוי הרומנית לוחצת על פלאח להצטרף אליה ומלבד סלליך, בני יהודה מעוניינת גם באיציק כהן, שאם יעבור לשורותיה, אמור לפתוח עם גל כהן במרכז ההגנה.

לגבי הקשר האחורי, מלבד מויאל קיימת אפשרות שז'ורז'ה טשיירה יצטרף לקבוצה, אך פניה רשמית טרם נעשתה לנציגיו משום שעטר לא קיבל כל החלטה בעניין. "מכבי חיפה עשתה טעות גדולה שלא החתימה את ניקולס אולמדו או הרמן בסואלדו", אמר גורם הקשור לעסקה, בה היו השניים מועמדים להגיע לכרמל. בחיפה הדגישו כי בעונה שבה הקבוצה לא משחקת באירופה, יהיה מדובר בצעד פיננסי מיותר לצרף שחקנים בגיל מתקדם עם סעיף רכישה גבוה, אשר נאמד בכמיליון דולר.

לאחרונה הוצע לחיפה הקשר הארגנטינאי עמנואל פראה בן ה-27, ששיחק בשלוש השנים האחרונות באול בויז הארגנטינאית ואף כבש שלושער מול בוקה ג'וניורס, בניצחון 1:3 בעונה החולפת. טרם התקבלה החלטה בעניינו של השחקן.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully