וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פיצוץ במשא ומתן עם חנן ממן

2.8.2012 / 18:34

הקשר מצפה לשדרוג בשכרו ושוקל לא להופיע לדרבי בשבת. הבעלים כץ: "הסברנו שאנחנו לא יכולים. מאמין שהוא ישחק"

הצרות בהפועל חיפה ממשיכות. לאחר הבעיות במשא ומתן עם אושרי רואש ורן אבוקרט, הגיע היום (חמישי) פיצוץ נוסף והפעם עם חנן ממן. בפגישה בין נציגי השחקן לבעלים יואב כץ התגלעו פערים בקשר למשכורתו של ממן בעונה הקרובה, והוא שוקל לא להופיע לדרבי בשבת. לממן חוזה לעונה זו, אך הוא מצפה לשדרוג בשכרו וזה מה שהביא לפיצוץ הנוכחי. כץ אמר בנושא: "שדרגנו לו את השכר למרות שיש לו חוזה. הוא רוצה שדרוג נוסף והסברנו שאנחנו לא יכולים. אני מאמין שהוא ישחק בשבת".

הקבוצה ערכה בינתיים אימון לקראת הדרבי בשבת, כאשר לפני האימון דיבר כץ על המשחק ועל המחנה ממנו חזרו השבוע. "היה מחנה ברמה הכי גבוהה שיש ואני מרוצה ממה שראיתי", אמר כץ לשחקנים. "ניר קלינגר עושה עבודה טובה, אבל הוא ייבחן במבחן התוצאה וזה להתקדם בכמה שלבים לעומת העונה שעברה. התחזקנו לעומת העונה שעברה, אבל גם הליגה התחזקה ויהיה לנו קשה מאוד. דרבי חיפאי הוא תמיד חשוב. זה כמו הדרבי של היאנקיז והמטס או ריינג'רס וסלטיק, אבל הדרבי בליגה יהיה הרבה יותר חשוב".

גם המאמן קלינגר התייחס למחנה ולמשחק הקרוב: "היה מחנה מוצלח מאוד, שיחקנו מול קבוצות חזקות ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במשחקי הליגה שהם החשובים לנו ביותר. אנחנו מגיעים לדרבי בהרכב חסר, אבל גם השחקנים שישחקו הם שחקני סגל והם פוטנציאל להרכב. אני מקווה שהם יוכיחו את עצמם. הייתי רוצה שכל השחקנים, ישחקו אבל זוהי המציאות ואיתה נסתדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully