וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הישאם כיוואן סיכם לעונה נוספת

2.8.2012 / 11:13

השחקן סגר את תנאיו מול יואב כץ, למרות שלא קיבל את מענק ההישארות. אין התקדמות עם רואש ואבוקרט, שלא צפויים לשחק

הפועל חיפה, שתפתח את העונה ביום שבת עם דרבי מול מכבי חיפה בגביע הטוטו, ממשיכה להתכונן לעונה שבפתח. היום (חמישי), נפגש הבעלים יואב כץ עם הישאם כיוואן והשניים סיכמו את הפרטים. כיוואן אומנם לא זכה למענק הישארות כפי שביקש, אך הוא סיכם את יתר הפרטים וישחק במדים האדומים גם בעונה הבאה. שני הצדדים אישרו את הדברים ובחיפה מנסים להעביר את חוזהו בבקרה כבר היום, על מנת שהוא יוכל לשחק בדרבי.

לעומת כיוואן, אושרי רואש ורן אבוקרט לא צפויים לקחת חלק בדרבי, לאחר שלא סיכמו היום על חוזה לעונה הקרובה. המו"מ עם השניים יימשך גם מחר וכעת נראה שאין התקדמות בין הצדדים.

בסביבתו של רואש אמרו היום: "לא מדובר במו"מ. אושרי חתם על מענק הישארות ופתאום שינו לו אותו. אם בהפועל לא ייתנו לו את מענק ההישארות הוא לא יישאר בקבוצה".

כזכור, חיפה העבירה אתמול את תקציב הקבוצה בבקרת התקציבים של ההתאחדות לכדורגל והעמידה תקציב בגובה של כ-14.5 מיליון שקל. הבעלים יואב כץ נסע בעצמו למשרדי הבקרה והציג ערבויות אישיות גבוהות יחסית, כמיליון שקלים יותר מאלו שהעמיד בעונה שעברה. המהלך הזה נובע מכך ששני הספונסרים העיקריים של המועדון, מלון רימונים וצמיגי נעמן, החליטו שלא להמשיך את התמיכה השנה, שמוערכת בכחצי מיליון שקל.

הקבוצה שבה ממחנה האימונים שלה בוארקה, פולין. במשחקה האחרון במחנה האימונים גברה קבוצתו של ניר קלינגר 0:1 על פודבסקידז'ה וסיימה בכך את המחנה כולו במאזן של שתי ניצחונות והפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully