וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: זאק רוזן חתם לעונה אחת

3.8.2012 / 9:43

בחולון שמחים לקלוט את הרכז האמריקאי מפנסילבניה שיחשב לעולה חדש: "שחקן אטרקטיבי ובעל איכויות יוצאות דופן"

הפועל חולון הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של הרכז היהודי אמריקאי זאק רוזן לעונת המשחקים 2012/13. חולון הצליחה להחתים את השחקן שהיה מועמד במהלך הקיץ גם להפועל גלבוע/גליל עליון וגם למכבי חיפה, אחרי שהצטיין בשנה האחרונה במדי אוניברסיטת פנסילבניה, ורשם הופעה סבירה בליגת הקיץ בלאס וגאס.

בהודעה הרשמית שהוציא המועדון נכתב כי בחולון "שמחים מאוד על החתמתו של שחקן אטרקטיבי ובעל איכויות יוצאות דופן, שמגיע לקבוצה במעמד של עולה חדש ויחשב לישראלי, שחקן שממשיך את הקו הנבנה ע"י הצוות המקצועי כשהיעד הוא להעמיד קבוצה לוחמת ואטרקטיבית כמסורת הרוח החולונית".

רוזן (23, 1.85) הוא בוגר אוניברסיטת פנסילבניה היוקרתית, ממנה הגיעו לארץ אוגונה אוניקווה, ג'רי סיימון ומייקל ג'ורדן ששיחק באשקלון, ובין הבוגרים שלה נמצאים גם איבי ג'אבר ומאט מאלוני. לפני שלוש שנים הגיע רוזן עם נבחרת ארצות הברית למכביה והיה בין השחקנים הטובים בטורניר. רוזן הוא השחקן המוביל של פנסילבניה בשלוש העונות האחרונות כשבעונתו האחרונה רשם 18.5 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

רוזן אמור להיות השחקן הישראלי הבכיר בסגל של דן שמיר שכולל גם את אופיר פרחי, שלומי הרוש, שון דניאל, אלכס צ'רנוביץ' ואליאב מושיאשוילי. אתמול החתימה הקבוצה את הפורוורד האמריקאי לורנס היל. הקבוצה השיקה בימים האחרונים את אתר האינטרנט החדש שלה בכתובת: www.hapoel-holon.co.il


ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully