וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: לורנס היל חתם לעונה אחת

2.8.2012 / 11:27

הפורוורד האמריקאי (25, 2.03), ששיחק בליגת הפיתוח ושיתף פעולה בסטנפורד עם דן גרונפלד הצטרף לקבוצה של דן שמיר

הפועל חולון החתימה היום (חמישי) זר ראשון לקראת עונת המשחקים 2012/13, כאשר צירפה את לורנס היל, ששיחק בעונה שעברה במדי מיין מליגת הפיתוח של ה-NBA. היל מצטרף בסגל של דן שמיר לישראלים אופיר פרחי, שלומי הרוש, שון דניאל, אלכס צ'רנוביץ' ואליאב מושיאשוילי. כמו כן, מנהלת הקבוצה מגעים מתקדמים עם הגארד היהודי זאק רוזן.

היל (25, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת סטנפורד משנת 2009, אז שיתף פעולה עם דן גרונפלד. בשנתו האחרונה בסטנפורד רשם הפורוורד 13.6 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שסיים את לימודיו, שיחק היל במשך שנתיים בליגה במקסיקו ובעונה שעברה עבר לליגת הפיתוח של ה-NBA. הוא החל את העונה בטקסס וסיים אותה במיין, במדיה רשם 12.9 נקודות ו-7.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בחולון מקווים לצרף עוד שני זרים גבוהים וגארד זר נוסף, במתכונת דומה לזו שהצליחה להוביל את הקבוצה בעונה שעברה עד לחצי גמר הפיינל פור וחצי גמר גביע המדינה. הקבוצה תשחק העונה במסגרת היורוצ'אלנג', שם הוגרלה לבית אחד עם אנטוורפן הבלגית, טלקום בון הגרמנית וארמיה הגיאורגית. הקבוצה השיקה בימים האחרונים את אתר האינטרנט החדש שלה בכתובת: www.hapoel-holon.co.il
ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully