וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: קני הייז חתם, טרוויס היימן סיכם

3.8.2012 / 9:06

הרכז (25, 1.88) והסנטר (25, 2.13) האמריקאים משלימים את מצבת הזרים בקבוצה של ליאור ליובין, שתשחק לפי החוק הרוסי

הפועל גלבוע/גליל החתימה הבוקר את הגארד האמריקאי קני הייז ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח של ה-NBA. הייז יחלוק את עמדת הרכז בקבוצה עם נמרוד טישמן ויועד בית יוסף שחתמו לפניו, כמו כן סיכמה הקבוצה עם הסנטר טרוויס היימן, שיחתום בקרוב, ובכך השלימה את הסגל לקראת העונה הקרובה, לאחר שאתמול החתימה הקבוצה את הפורוורד האמריקאי המבטיח מיטשל וואט ולפני כן את הפורוורד ראקים סנדרס. מי שממשיך מהעונה שעברה הוא הפורוורד קורטני פלס.

"למעשה הקבוצה הסגורה", מודה המנכ"ל עמית גל, "החתמה של קני הייז וההחתמות האחרונות הן הטובות ביותר בכדורסל הישראלי בזמן האחרון. שחקנים אתלטיים וחכמים שמאוד רוצים. אם זה יתחבר, אז כיאה לקבוצה מספר שתיים במדינה, נהיה קבוצה מאוד אטרקטיבית ויפה לצפייה. אני חושב שההחתמה סוגרת פצע קטן של זאק רוזן שגילינו אותו, שכבר שלחנו לו חוזה ומשום מה הוא עשה פרסה. לפעמים אומרים בחיים איפה שנסגר החלון נפתחת הדלת. ימים יגידו אם עשינו נכון".


הייז (25, 1.88) שיחק שנה ראשונה בקולג' קהילתי בסינסינטי לפני שהתקבל לאוניברסיטת מיאמי שבאוהיו, בה שיחק 3 שנים שהופרעו באמצע על ידי פציעה שקטעה לו עונה. בעונת 2009/10, עונתו האחרונה במכללה, הוא רשם 14.9 נקודות ו-3.1 אסיסטים בממוצע למשחק. הייז ניסה להרשים ולהתקבל ל-NBA אך לא הצליח.

בעונת 2010/11 שיחק הייז במדי קבוצת מיין מליגת הפיתוח של ה-NBA ולא הרשים יתר על המידה, אך זה לא מנע ממנו לנסות את מזלו עונה נוספת בקבוצה, ולרשום מספרים טובים מאוד שכללו 17.1 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה הוא סיים בליגה בונצואלה. בנוסף שיחק הייז לאחרונה בליגת הקיץ של ה-NBA בלאס וגאס ולרשום 6.4 נקודות בממוצע למשחק.

היימן (25, 2.13) הוא בוגר מכללת בואי סטייט מה-NCAA2 מהעונה האחרונה בה רשם 10.1 נקודות ו-8.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שנגמרה העונה החל לשחק בליגה החצי מקצוענית וכאמור בחודש מאי נבחן במחנה הקדם דראפט בפורטסמות' ורשם 4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3.3 חסימות בממוצע.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully