וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: מיטשל וואט חתם לעונה אחת

2.8.2012 / 9:37

הפורוורד המוכשר (22, 2.08) מבפאלו מגיע לקבוצה הצפונית. עמית גל: "הוא יהיה השחקנים המשמעותיים בליגה השנה"

הפועל גלבוע/גליל עליון החתימה הבוקר (חמישי) את הפורוורד האמריקאי המוכשר מיטשל וואט, בוגר מכללת בפאלו, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. וואט הוא הזר השני שחותם בקבוצה אחרי ראקים סנדרס, כאשר בקבוצה מקווים לצרף עוד שלושה זרים ולשחק במתכונת של החוק הרוסי האפשרית העונה בליגת העל.

"ארבעה חודשים של סבלנות הגיעו לסיומם", אמר לוואלה! ספורט מנכ"ל הקבוצה עמית גל, "החתמה בשקט תעשייתי. זה אחד השחקנים הכי משמעותיים שיהיה העונה בליגה. עקבתי אחריו בפורסטמות', והחזרתי את הלחם שלי כשהבאתי אותו לקבוצה. פחדתי שיגנבו אותו כמו שגנבו לנו את זאק רוזן, שגם היה כבר סגור".

גל הוסיף ואמר: "אני מקווה שבימים הקרובים נביא עוד רכז, אבל מבחינת זרים הולכת להיות לנו קבוצה מאוד איכותית בקצב הוגן וסביר. לגבי מיטשל וואט אני חייב להודות לסוכן הישראלי שלו אבי זילברמן שעשה עבודה נהדרת, כי היו לו הצעות בכסף הרבה יותר גדול באירופה".

וואט (22, 2.08) יליד אריזונה אך הגיע למכללת בפאלו בה במשך שלוש עונות העלה את ממוצעיו עד להתפוצצות שחלה השנה. וואט רשם ב-30 דקות למשחק 16.3 נקודות, 7.5 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-2.2 חסימות. הוא נבחר לשחקן השנה בחטיבת ה-MAC, והיה מועמד לבחירת סיבוב שני בדראפט.

עד כה חתומים בקבוצה של ליאור ליובין הפורוורד ראקים סנדרס, הגארדים יועד בית יוסף, דגן יבזורי, נמרוד טישמן, הפורוורד עמית שמחון והסנטר עמית ביר-כץ.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully