וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קולאוטי: "זו מכבי תל אביב אחרת"

החלוץ דיבר במסיבת עיתונאים על המשך דרכו ועל השינוי שהביא הצוות הספרדי: "הגיעו אנשים מנוסים שיודעים איך להתנהג איתנו"

ברני ארדוב

צילום: דרור פיקלני

מכבי תל אביב, הקבוצה הכי מסקרנת של ליגת העל בקיץ הנוכחי (ואולי מדי קיץ), תחל את העונה החדשה עם הניחוח הספרדי ביום ראשון, כשתפגוש לדרבי חם בגביע הטוטו את הפועל תל אביב. הערב (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים השבועית של המועדון, לקראת המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה בהנהגתו של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף ובראשותו של המאמן הספרדי אוסקר גרסיה, כאשר החלוץ רוברטו קולאוטי דיבר על מצבו האישי בקבוצה ועל הציפיות לעונה הקרובה.

"אני מרגיש טוב במכבי תל אביב ורק רוצה לשחק", התייחס קולאוטי לנושא האישי, לאחר שבקבוצה נשמעו דיבורים על כוונה לשחררו כדי להיפטר מחוזהו. "יש לי חוזה לעוד שנה במועדון, אני בקשר טוב עם המועדון ועם ג'ורדי וכל השיחות שהיו ישארו בינינו. יש כאן צוות רציני שנותן חשק לעבוד. יש פה מכבי תל אביב אחרת. זו הדרך הנכונה ועם הזמן יגיעו גם התוצאות. אני לא שחקן שעושה דריבלים, אני עובד קשה בשביל הקבוצה, ולפעמים לא כולם יכולים לראות את הדברים האלה. הדבר שאני יכול להבטיח, זה לעבוד קשה ולתת הכל".

באשר לשינוי שהביא הצוות הספרדי, אמר קולאוטי: "הנקודות הבסיסיות בכדורגל הספרדי והארגנטינאי מאוד דומות. אחר כך זה תלוי בצורה בה הצוות המקצועי מעביר את הדברים, אבל באופן כללי זה מאוד דומה. אני מרגיש טוב באימונים. חסרה לנו עוד עבודה, אבל אנחנו בדרך הנכונה. הגיעו לכאן אנשים עם הרבה ניסיון שמכירים את השחקנים ואת חדר ההלבשה ויודעים איך להתנהג איתנו. הם שיחקו בקבוצות גדולות באירופה, זה לא שהם לא מכירים את הדברים".

לקראת הדרבי הקרוב בגביע הטוטו אמר קולאוטי: "הניסיון זה פלוס גדול שיכול לעשות לנו טוב בחדר ההלבשה. כל דרבי הוא דרבי, הוא חשוב גם אם זה משחק אימון או גביע הטוטו. תמיד רוצים לנצח, ונקווה שכך יהיה גם ביום ראשון. בשנה שעברה ניצחנו, ומאמינים שכך יהיה בעתיד".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully