וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "הקהל הבריטי מפחד משחקן כמוני"

החלוץ השנוי במחלוקת זעם על שריקות הבוז נגדו בהפסד 1:0 של אורוגוואי מול המארחת. סוארס: "רק מאוכזב מזה שהודחנו"

לואיס סוארס לא מפסיק להסתבך. החלוץ הודח אתמול עם נבחרתו אורוגוואי מהמשך המשחקים בלונדון, לאחר הפסד 0:1 לבריטניה, אולם מיד לאחר המשחק בחר להקניט את הקהל הבריטי, אשר שרק לו בוז בכל נגיעה בכדור. כזכור, סוארס הפך לדמות שנואה במיוחד בבריטניה לאחר הערותיו הגזעניות נגד המגן הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד פטריס אברה, במהלך משחק קבוצתו ליברפול אשתקד מול השדים האדומים. בעקבות המקרה הורחק סוארס משמונה משחקים בפועל.

"אני חושב שהם (הקהל הבריטי באיצטדיון) הקניטו אותי ושרקו בוז לעברי בגלל שהם פחדו משחקן כמוני", אמר סוארס בסיום המשחק אתמול. "הם פוחדים ממני, אבל זה לא משפיע עליי בכלל. אני יכול לסבול את ההעלבות של הבריטים, כרגע אני רק עצוב בגלל שהפסדנו ובעקבות זאת הודחנו מהטורניר".

סוארס אף ביקר את הקהל הבריטי בעניין נוסף, זאת לאחר שבזמן שנוגן המנון אורוגוואי טרם המשחק, נשמעו ביציעים שריקות בוז. "זה היה אקט מאוד לא מכובד ששרקו לנו בוז בזמןמ ההמנון. אני חושב שדברים כאלו לא צריכים לקרות", אמר סוארס בן ה-25.

גם חברו לנבחרת ולליברפול סבסטיאן קואטס יצא להגנתו של סוארס. "הסיטואציה הזאת עם לואיס כבר הפכה למאוסה", אמר האורוגוואי בסיום. "הבריטים הלכו רחוק מדי ואני לא אוהב לראות את הצורה בה הם מתייחסים אילו. אני מכיר את סוארס כבן-אדם והתעמרות בו לא פיירית. אבל הוא יודע שיש מדינה שלה שעומדת מאחוריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully