וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: אלי הולמן וליאור חכמון חתמו

31.7.2012 / 17:34

סנטר אוניברסיטת דטרויט (23, 2.08) ושחקן נתניה מאשתקד שחוזר מפציעה, חתמו בקבוצה הדרומית. יאן מרטין שוחרר

הפועל אילת הודיעה היום על החתמתם של הסנטרים אלי הולמן, בוגר אוניברסיטת דטרויט, וליאור חכמון, שחקנה של ברק נתניה בעונה שעברה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. השניים מצטרפים בקבוצה של עודד קטש לפורוורד סקוטי ולגארדים אבי בן שימול ויחזקאל סקוורר. בנוסף החליטה הקבוצה לשחרר את יאן מרטין, שחתם רק לפני כחודש, בכפוף לאופציה שהייתה להם עד ל-1 לאוגוסט.

אלייג'ה (אלי) הולמן (23, 2.08), יליד ריצ'מונד, החל את לימודיו באוניברסיטת אינדיאנה בשנת 2007, אך אחרי שנה בה לא שיחק החליט לעבור לאונירסיטת דטרויט. הולמן שיחק 3 עונות בליגת המכללות ורשם בעונתו הטובה ביותר, עונת 2010/11, 11.8 נקודות ו-9.6 ריבאונדים, מה שזיכה אותו בתואר שחקן ההגנה של מחוז ההורייזון. העונה זכה בתואר השחקן השישי של המחוז.

חכמון (26, 2.02) גדל בקבוצת הנוער של נתניה, רשם את עונת הבכורה שלו בליגת העל דווקא במדי רמת השרון, ואת הפריצה האמיתית שלו עשה במדי נתניה בלאומית בעונת 2006/7. בעונת 2008/9 חזר חכמון לליגת העל כשחתם בעירוני רמת גן, הפך לאחד הגבוהים המפתיעים בליגת העל, וחזר בעונה לאחר מכן לנתניה שעלתה לליגה הראשונה. עונה טובה מאוד שהסתיימה בחצי גמר הפיינל פור הובילה אותו בעונה לאחר מכן לירושלים במדיה רשם 5.6 נקודות ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה חזר לברק נתניה, אך אחרי מספר משחקים קרע את הרצועה הצולבת בברכו וגמר את העונה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully