וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת מעוניינת בבן שימול, סקוורר וחכמון

1.7.2012 / 12:35

הקבוצה הדרומית רוצה להתחזק בשני גארדים, כשטפירו משהה את החלטתו. חנוכי דחה את הצעת הקבוצה וישאר בראשון לציון

בשבוע שעבר הכריזה הפועל אילת במסיבת עיתונאים על חזרתה למפת הכדורסל בעקבות האיחוד עם מ.כ הבקעה, ובקבוצה כבר החלו לעבוד. בשבוע שעבר נפגשו בקבוצה של עודד קטש עם מאיר טפירו, אך בשלב זה נראה כי השחקן יעדיף לבחון אפשרויות נוספות מקבוצות אחרות, ביניהן הפועל ירושלים ומכבי אשדוד.

קטש עצמו מעוניין מאוד לצרף לאילת את אבי בן שימול ממכבי חיפה, ושיחות ראשוניות התקיימו בין הצדדים, אותם הגדירו מקורבים כחיוביות. שחקן נוסף שעשוי להצטרף לאיחוד הוא יחזקאל סקוורר, ששיחק בעונה שעברה במ.כ הבקעה, ומחזיק בהצעה לחתום במכבי חיפה.

בעמדות הפנים מעוניינת הקבוצה באייזיק רוזנפלט וליאור חכמון. רוזנפלט מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבני השרון/הרצליה אך הקבוצה עדיין לא הודיעה סופית האם תשחק בליגת העל, ואילו חכמון חוזר מפציעה שהשביתה אותו למשך רוב העונה שעברה. אילת אף פנתה לניצן חנוכי, שחקנה של מכבי ראשון לציון, אך האחרון הודיע להם כי בחר להמשיך בקבוצה מעיר היין.

ב-16 ליולי תאושר הקבוצה באופן סופי על ידי דירקטוריון מנהלת הליגה, לאחר שכבר בימים הבאים צפויים באיגוד הכדורסל לאשר את האיחוד. באילת מעריכים כי תקציב הקבוצה עשוי לעבור את מה שהובטח לעירייה, 6 מיליון שקל, בהתאם לגיוס הספונסרים. הקבוצה תשחק בהיכל בגין בעיר, המכיל כ-1600 מקומות.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully