וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף קבע אימון בבוקר הדרבי

31.7.2012 / 11:57

שחקנים הופתעו לגלות כי ייאלצו להתאמן בבוקר יום ראשון. מאמני הכושר ערכו מבדקים שצולמו. גם אניימה על הפרק

שחקני מכבי תל אביב קיימו הבוקר (שלישי) מבדקי כושר בקרית שלום ואחר הצהריים יערכו אימון נוסף, כחלק מהכנות הקבוצה לקראת הדרבי נגד הפועל תל אביב, ביום ראשון הקרוב (20:45), במסגרת גביע הטוטו. מספר מצלמות זעירות הוצבו על כר הדשא וזאת בכדי לספק צילומים ונתונים לצוות המקצועי, בסיום מבדקי הכושר. מאמן הכושר הראשי חואן טוריחו הסתובב בין השחקנים על כר הדשא יחד עם יוסי זיגדון ויוסי קקון והשלושה ניהלו רישום מדוקדק של כל הנתונים. במהלך המבדקים נבחנו השחקנים בפרמטרים של ספרינטים, יציאה מהירה מהמקום, זריזות וגמישות.

בתוך כך, קיבלו השחקנים את לו"ז האימונים לשבוע הקרוב וחלקם הופתע לגלות כי המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה קבעו אימון בוקר ביום ראשון, יום המשחק נגד הפועל תל אביב, דבר שלא היה נהוג עד כה במועדון.

בשלב זה נוטלים 26 שחקנים חלק באימונים, כאשר בימים הקרובים צפוי קרויף להודיע למספר שחקנים כי הם משוחררים ורשאים לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. בצוות המקצועי ממשיכים לחפש שוער זר לחיזוק הקבוצה, כאשר אחד השמות הבולטים שנמצאים על הפרק הוא שוער נבחרת צ'ילה וריאל סוסיאדד הספרדית, קלאודיו בראבו, שכבר קיבל פנייה מקרויף, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

קרויף מנהל בשבועות האחרונים מגעים במספר חזיתות, במטרה להביא לקבוצה שוער זר בעל שיעור קומה. בין השאר עלה גם שמו של וינסנט אניימה, שוערה של ליל הצרפתית. מי שממתין להתפתחויות בכל הנוגע להבאת שוער זר הוא השוער גיא חיימוב שצפוי לעבור לא.א.ק לרנקה הקפריסאית, מיד לאחר שיגיע שוער זר חדש לקבוצה.

בצוות המקצועי צפויים לצרף בקרוב גם בלם נוסף, כאשר שמו של הבלם טל בן חיים עדין נמצא חזק בין רשימת המועמדים של הצוות המקצועי. בן חיים כבר קיבל הצעה כספית אולם בשלב זה לא נרשמה התקדמות משמעותית במגעים איתו.

היום פורסמו מחירי הכרטיסים לדרבי התל אביבי שייערך באצטדיון רמת גן. האוהדים הצהובים ישבו בשערים 11-12. מחירי הכרטיסים: 88 שקל כולל עמלה למבוגר, 44 שקל כולל עמלה לנוער ולחיילים. המכירה נערכת בקריית שלום בימי חול בשעות 9:00- 19:00 ובשישי בשעות 9:00-13:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצלמות על כר הדשא. דהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully