וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה קיצצה את המענקים בחוזהו של אלון חרזי

31.7.2012 / 9:53

סוכמה ההפחתה בשכר הסקאוט: יקבל שכר בסיס ללא עמלות. במועדון שוקלים לפנות לז'ורז'ה טשיירה. לירוי צעירי הוצע

מכבי חיפה והסקאוט אלון חרזי הגיעו לסיכום על קיצוץ המענקים מחוזהו העונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון החליטו לקצץ בשכרו של שחקן העבר, המוערך מאוד על ידי הבעלים יעקב שחר. כעת מתברר כי הקיצוץ מגיע בצורת מענקים. השכר הכללי של הסקאוט מורכב משכר בסיס ומענקי עבור החתמת שחקנים. ככל הידוע המענקים משולמים על פי מספר המשחקים בהם הם נוטלים חלק במהלך העונה. "ההחלטה לקצץ בשכר הסקאוט נובעת, בין היתר, מתוך העובדה שהקבוצה לא הגיעה העונה לאירופה", העריך אתמול גורם במועדון. "ובהתאם לכך גם תקציב שכר השחקנים הזרים משתנה". במועדון ציינו כי מעמדו של חרזי איתן, אך לא ברור כיצד הסקאוט ינהג במידה והקבוצה לא תעפיל בעונה הבאה לאירופה. נראה כי הצדדים שומרים כרגע על שקט מסוים בגזרה הזאת, מתוך הנחה שבעונה הבאה חיפה תיאבק על תואר האליפות ותתמודד בצמרת הגבוהה.

יש לציין כי אחת הסיבות לעיכוב בהחתמת ניקולאס אולמדו נובע מאותה סיבה – חיפה אינה מוכנה לשלם מיליון דולר עבור הקשר בשעה שהיא אינה מתמודדת במסגרת הליגה האירופית או ליגת האלופות. במועדון כבר הבהירו לסוכניו של השחקן בארגנטינה כי היא מוכנה להחתימו בתנאי שדמי ההעברה מגודוי קרוס יופחתו משמעותית.

לאחר הנתק בעסקת העברתו של ז'ורז'ה טשיירה להפועל תל אביב, במכבי חיפה עלתה אתמול אפשרות להחתים את בלם פ.צ ציריך. הבלם ששיחק בקבוצה לפני שנתיים אמר אתמול כי יהיה מוכן לחזור בעתיד למכבי חיפה ולמרות שבמועדון טענו הבוקר כי טרם פנו לסוכנו, דדה חדד, הם צפויים לעשות זאת בקרוב. כידוע, צמד הבלמים אדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי כבר שיחקו בתפקיד הזה לפני שהגיעו למכבי חיפה. גורם בחיפה אמר הבוקר: "אנחנו לא פוסלים אפשרות שנפנה לטשיירה, כל האופציות פתוחות".

בבלגיה פורסם הבוקר כי קשר מכלן לירוי צעירי נמצא על הכוונת של מכבי חיפה והפועל תל אביב, בעוד הירוקים אישרו כי השחקן הוצע להם. כזכור, הקשר בן ה-23 לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה וקיבל אור ירוק להשתחרר. צעירי לא פסל אפשרות לשוב לישראל, אבל כרגע העדיפות שלו היא להישאר בבלגיה.

סינטאיהו סלליך אמור לקבל הודעה סופית על שחרורו בימים הקרובים. כפי שכבר פורסם, מוחמד גדיר החליט לבחון הצעות אחרות מאירופה, פרט לבוורן שלא מסוגלת לעמוד בדמי ההשאלה הגבוהים. עסקת העברתו של אלון תורג'מן שנמצאת על סף סיכום תיסגר לאחר פגישה עם שחר, שנעדר כרגע מסיבות אישיות. החלוץ שלומי אזולאי אמור להיפגש בקרוב עם ההנהלה בכדי לדון בשדרוג חוזהו, אך הדבר לא ישפיע על עתידו בקבוצה, שייקבע על ידי המאמן ראובן עטר.

חיפה הודיעה השבוע כי מחירי הכרטיסים לדרבי מול הפועל חיפה יהיו מוזלים גם בהשוואה למשחקי גביע הטוטו – 30 שקל עבור יציעים 2-4, 20 שקל לשאר היציעים בהם יישבו גם אוהדי הפועל חיפה. "אנחנו בטירוף לקראת המשחק. במחנה האימונים ראיתם קבוצה מגובשת שמוכנה לליגה. אפשר להרגיש את האווירה לפי התגובות של האוהדים בעיר", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully