וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקיים, שיימן ותמיר כהן תורגלו בהרכב מכבי חיפה

30.7.2012 / 20:20

בקבוצה מתכוננים לדרבי, תורג'מן וגולסה כבשו בניצחון על הנוער. דיווח: חיפה הגישה הצעה לקשר איסלנד, ארי סקולסון

קובי אליהו

צפו במכבי חיפה נוחתת ממחנה האימון באוסטריה

מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר, ערך היום (שני) משחק אימון פנימי בין קבוצת הבוגרים לקבוצת הנוער, בה תרגל את ההרכב לקראת המשחק מול הפועל חיפה. אלון תורג'מן ואייל גולסה כבשו את השערים במשחק לזכות הקבוצה הבוגרת שניצחה 2:0. ההרכב שתורגל: ניר דוידוביץ'; עודד אלקיים, אדין צוצאליץ', אנדריי פיליאבסקי, שמואל שיימן; תמיר כהן, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן, חן עזרא; שלומי אזולאי. תורג'מן נכנס עשר דקות לסיום המחצית הראשונה והצליח לעלות את הקבוצה ליתרון. דלה ימפולסקי החליף בהמשך את עידן ורד. אייל משומר לא תורגל בשל פציעה ולא ברור האם יהיה כשיר למשחק. לקראת הדרבי מול הפועל חיפה אמרו שחקנים בקבוצה: "אנחנו בטירוף לקראת המשחק. במחנה האימונים ראיתם קבוצה מגובשת שמוכנה לליגה. אפשר להרגיש את האווירה לפי התגובות של האוהדים בעיר".

על פי דיווחים בעיתון נורבגי חיפה הגישה הצעה לארי סקולסון, קשרה האחורי של קבוצת סונדסבל השבדית, שהוזכר כמועמד לקבוצה יחד עם קבוצה נוספת בנורבגיה. הקשר בן ה-25 זומן רק העונה לנבחרת איסלנד. במועדון רוצים את ניקולס אולמדו, אבל המחיר בשלב זה גבוה מדי.

הבוקר נודע כי השחקן סינטאיהו סלליך העביר מסר למועדון לפיו הוא רוצה לעזוב ופגישה עם סוכנו תיערך השבוע במטרה לקבל החלטה לאן יעבור, כשחמש קבוצות מליגת העל מעוניינות בשחקן. הבלם איציק כהן ששוחרר מהקבוצה, ונחשב לשחקן בכיר יחסית בליגת העל, צפוי לעבור רשמית בקרוב. שלומי אזולאי אמור להיפגש עם ראשי הקבוצה בנוגע לשדרוג חוזהו. מוחמד גדיר עדיין בודק הצעות מאירופה, כשגנט ובוורן מבלגיה הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו. הפגישה בנוגע לאלון תורג'מן, שעסקת העברתו לחיפה על סף סיכום, נדחתה. הבעלים יעקב שחר אמור לתת אור ירוק לעסקה בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully