וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינטאיהו סלליך הבהיר למכבי חיפה: רוצה לעזוב

30.7.2012 / 9:58

הקשר לא מעוניין להישאר בקבוצה, שתיפגש עם סוכנו. דודו דהאן יעמוד הבוקר לדין בגין פרשת פלאח ויטען: "הוא שחקן חופשי"

קובי אליהו

צפו בנחיתת מכבי חיפה ממחנה האימונים

אחרי חודשים של סכסוך מתוקשר והחלטה חסרת תקדים של מכבי חיפה להציב ברשימת ההעברות שחקנים שמיוצגים על ידו, סוכן השחקנים דודו דהאן יעמוד היום לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל. במסגרת הפרשה, שעליה פורסם בוואלה! ספורט, חיפה קיבלה את ההחלטה עוד לפני שהבלם סארי פלאח ערך בדיקות רפואיות בגנט, מה שהעלה את רמת המתיחות בין הצדדים. גנט קיבלה מכתב אזהרה והבלם נסע כדי לסכם בקבוצה רומנית, ואסלוי.

בחיפה טענו כי הסוכן עבר על הקוד האתי וחוקי פיפ"א ודרשו להעמידו לדין. באותו ערב בה השחקן סיכם ברומניה, התקבל מכתב שהעביר הסוכן ללשכה המשפטית בהתאחדות הקובע כי הובהר לו שהשחקן אינו תחת חוזה. בחיפה טענו כי לפלאח חוזה לשנתיים והוכיחו את זה באמצעות ההסכם המופקד בבקרת התקציבים. בינתיים, פלאח חזר לארץ והוחלט להשאילו (ואסלוי, א.א.ק לרנקה וגנט מועמדות לקלוט אותו), אך המתיחות בין הסוכן לחיפה טרם הסתיימה.

בתוך כך, הבוקר נודע כי פלאח העביר מסר לירוקים לפיו הוא רוצה לעזוב את הקבוצה. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי השחקן מועמד לעבור לבני יהודה (במסגרת עסקת אנדלובו), או בית"ר ירושלים (במסגרת עסקת קובי מויאל, או מחוצה לה) שמעוניינות בשחקן, אך במכבי חיפה טרם החליטו אז אם לשחרר את השחקן, אך כעת המסר ששלח השחקן יוביל את ראשי הקבוצה להשאילו. גם הפועל עכו והפועל באר שבע גיששו אצל השחקן.

הבלם איציק כהן ששוחרר מהקבוצה מחוזר על ידי מספר קבוצות מליגת העל. בני יהודה והפועל חיפה גיששו אצל הבלם, אבל הוא ממתין להתפתחויות נוספות. שלומי אזולאי אמור להיפגש עם ראשי הקבוצה בנוגע לשדרוג חוזהו. מוחמד גדיר עדיין בודק הצעות מאירופה, כשגנט ובוורן מבלגיה הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully