וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פטריק אוסיאקו סיכם לשנתיים

9.8.2012 / 17:33

הצדדים התגברו על כל המכשולים, קשר קניה ("ישדרג אותנו") יעבור בדיקות רפואיות בתחילת השבוע ויהפוך לזר החמישי

הקשר הקנייתי של פטרולול פלוישטי הרומנית, פטריק אוסיאקו (26), סיכם לשנתיים בשורות הפועל באר שבע, באמצעות סוכנו אפרים סופר. אוסיאקו יגיע לבדיקות רפואיות בתחילת השבוע הבא ואם יימצא כשיר יהיה הזר החמישי של באר שבע. בכך יורדת מן הפרק עסקת הבאתו של ברנסילב יובאנוביץ'.

השחקן היה קרוב לחתימה כבר בשבוע שעבר, אך מאז התגלעו פערים קטנים בין הצדדים שמנעו סיכום סופי. לאחר החתימה ישלים אוסיאקו, שחקנה של נבחרת קניה, את מכסת הזרים שכוללת את השוער הניגרי אוסטין אג'ידה, הקשר הברזילאי ויליאם סוארס, הבלם הבוסני בויאן מרקוביץ' (26) שסיכם לשלוש שנים בקבוצה והקשר הזמבי וויליאם נג'ובו. "אין ספק שאוסיאקו ישדרג אותנו מבחינה התקפית", אמרו במועדון.

כזכור, לוי החליט בסופו של דבר ללכת על קשר זר ובבאר שבע הבהירו לאוסיאקו שלשום כי אם הוא יהיה מוכן להגיע לישראל, הוא יסכם בקבוצה. "השחקן 'התיישר' עם מדיניות הקבוצה והוא שמח להגיע להפועל באר שבע", מסר סופר. היום, דווקא לאחר שלוי כבר בחן את אופציית הקשר הסרבי יובאנוביץ', השחקן נתן אור ירוק והודיע כי הוא מוכן להגיע לישראל. כעת ממתין לוי לתשובה ממכבי תל אביב בנוגע לדיא סבע ורועי קהת, שאמורים לעבור לקבוצה.

הפועל באר שבע החרימה את רכבו של סיראז' נאסר

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully