וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הציעה את אלי זיזוב, באר שבע סירבה

7.8.2012 / 11:35

הצהובים מוכנים לשחרר את סבע, קהת ושחקן נוסף, האדומים רוצים את השניים בלבד. מסר לאוסיאקו: אם תגיע לארץ, תסגור

מכבי תל אביב הציעה להפועל באר שבע לצרף לשורותיה גם את הקשר אלי זיזוב. ההצעה הזאת מגיעה על רקע השיחות שמקיימים המועדונים לגבי דיא סבע ורועי קהת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, באר שבע ביקשה ממכבי לשאול את השניים ואת רפי דהן, שלא משוחרר כרגע. ככל הידוע, במכבי מעדיפים שכל השלושה ישוחררו לקבוצה אחת, אך בבאר שבע מעוניינים בעסקה שכוללת את סבע וקהת בלבד. קהת אף שוחח עם אלישע לוי והביע נכונות להצטרף. גם סבע שלח מסר כי הוא מעוניין להגיע.

אם העסקה תיסגר, אלישע לוי יחפש שחקן זר ובכך יסגור את הסגל. אופציית קשר אחורי נוסף עדיין באה בחשבון, משום שויליאם סוארס יתחרה העונה גם על עמדת הבלם. פטריק אוסיאקו הקנייתי קיבל מסר לפיו אם הוא יגיע לישראל, הוא יסגור בקבוצה. בינתיים הוא טרם אישר את הגעתו.

סיראז' נאסר עדיין לא יצר קשר עם הנהלת הקבוצה לגבי חוזהו. ייתכן שבהמשך הקשר יתבקש להתאמן בצדי המגרש, אך בכל מקרה באר שבע תכבד את חוזהו ותאפשר לו להתאמן. בשלב הזה, נאסר לא אמור ליטול חלק במשחקים. "שני הצדדים מפסידים וחבל", אמר אתמול שחקן בקבוצה. "נאסר אחד השחקנים המוכשרים בקבוצה וכדאי מאוד שהם יגיעו לסיכום". במועדון מרוצים עד כה מהבלם בויאן מרקוביץ', שמציג יכולת טובה גם באימונים. גם השוער אוסטין אג'ידה מרשים מאוד עד עכשיו.

לידיעה על הפניה למכבי תל אביב בעניין קהת וסבע

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully