וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל הפסידה לפורטוגל 100:94

28.7.2012 / 19:15

שחקניו של שיבק נכנעו לפורטוגלים לאחר ארבעה ניצחונות רצופים. טיוס הצטיין עם 21. קטש: "צריך ללמוד מהטעויות"

עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל (אמצע) מול נבחרת פורטוגל. איגוד הכדורסל
סבלו מנפילת מתח ברבע האחרון. כספי/איגוד הכדורסל

אחרי ארבעה ניצחונות במשחקי ההכנה שלה, רשמה הערב (שבת) נבחרת ישראל בכדורסל הפסד ראשון במסגרת ההכנות שלה לקראת מוקדמות היורובאסקט שייפתחו ב-15 לאוגוסט. הנבחרת של אריק שיבק הגיעה לאחר הניצחון הגדול על אוסטריה המארחת (70:95), אך נכנעה 100:94 לנבחרת פורטוגל, עבורה היה זה ניצחון ראשון בטורניר. ישראל סבלה מחסרונם של יותם הלפרין הפצוע וליאור אליהו שלא חש בטוב, ומחר היא תנסה לסיים את טורניר ההכנה בצורה טובה יותר, כשתפגוש את גרמניה.

ישראל פתחה טוב את המשחק, כשאוחיון וטיוס רושמים יכולת טובה, ומעלים אותה ליתרון 21:22. אלא שאז הגיעה הבריחה של הפורטוגלים, שירדה ביתרון 25:33 בסיום הרבע הראשון. טיוס וכספי החזירו את הנבחרת הישראלית למשחק והחלו לצמק את הפער, ושלשה של מורן רוט אף העניקה בחזרה את היתרון לנבחרת בכחול לבן, לפני שפורטוגל ירדה ביתרון 45:46 אל ההפסקה.

פניני וטיוס פתחו בריצת 0:7 את הרבע השלישי, ויחד עם כספי והגנה טובה, עלתה ישראל ליתרון 52:61, בדרך להובלה ב-5 בסיום הרבע השלישי. טיוס עוד העלה את ישראל ליתרון 8 בפתיחת הרבע האחרון, אבל פורטוגל החלה לחזור, ועבירה בלתי ספורטיבית של כספי וצמד שלשות העלתה את הפורטוגלים ל-87:88. חוסר ריכוז ישראלי איפשר ליריבה שוב לברוח, ובדקה האחרונה הקפידה פורטוגל לקלוע מהקו כדי לשמור על היתרון ועל הניצחון.

קלעו לנבחרת ישראל: אלכס טיוס 21, עמרי כספי 15, גיא פניני 13, יוגב אוחיון 12, מורן רוט 9, אלישי כדיר וגל מקל 7 כל אחד, רביב לימונד 6 ועידו קוז'יקרו 4. יובל נעימי ניצן חנוכי ודגן יבוזורי שותפו ולא קלעו.

יובל נעימי שחקן נבחרת ישראל (ימין). איגוד הכדורסל האוסטרי, איגוד הכדורסל
הפסד ראשון אחרי ארבעה ניצחונות. נעימי מול הפורטוגלים/איגוד הכדורסל, איגוד הכדורסל האוסטרי

עוזר מאמן הנבחרת, עודד קטש אמר בסיום: "למרות ההפסד זה היה משחק אימון מצוין בשבילנו, בדיוק מהמשחקים שנפגוש מול הנבחרות הפחות טובות בבית. משחק אגרסיבי מול קבוצה עקשנית, ובדיוק המשחקים שצריך לדעת לנצח. ההפסד פחות מטריד אותנו כמו העובדה שזו פעם שלישית מתחילת הקמפיין שאנחנו פותחים רבע ראשון רע מאוד הגנתית, אבל צריך לנצל את ההפסד הזה כדי ללמוד מהטעויות האלה ולהגיע מוכנים יותר, בשביל זה אנחנו עושים את משחקי האימון".

יוגב אוחיון גם הוא לא נשמע מרוצה: "קודם כל אני חייב להתייחס לפתיחה הרעה שלנו מבחינה הגנתית. אני רוצה לקחת את חצי הכוס הריקה ולתקן, כמובן כנבחרת, את נושא ההגנה. חשוב לתקן את הטעויות תוך כדי משחקי ההכנה ולקוות שמחר נראה יותר טוב ונהיה יותר מרוכזים, כי הופעה כזאת אסור שתחזור על עצמה".

אלכס טיוס שממשיך להצטיין במדי הנבחרת אמר: "זה היה משחק קשה, באתי למשחק עם המון אנרגיה וניסיתי לתרום כמה שיותר הגנתית ובריבאונד. לצערי לא הצלחנו לקחת את המשחק, למרות שהובלנו ברובו, נתנו לניצחון לברוח מהידיים שלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל (ימין) עם עוזריו, עודד קטש, אריק אלפסי. מגד גוזני
ההגנה חייבת להשתפר. קטש עם שיבק ואלפסי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully