וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל הביסה את אוסטריה 70:95

27.7.2012 / 23:22

הנבחרת פתחה רע, אבל התעשתה בדרך לניצחון קל על מארחת הטורניר. 18 נקודות לכספי ופניני שאמר: "הולכים ומשתפרים"

נבחרת ישראל, המתכוננת לאליפות אירופה, ממשיכה במסע הניצחונות במשחקי ההכנה והערב (שישי) הביסה באוסטריה 70:95 את הנבחרת בפתיחת טורניר הכנה נוסף. החבורה של אריק שיבק עם ניצן חנוכי, עמרי כספי, יוגב אוחיון, אלישי כדיר ואלכס טיוס בחמישייה וללא יותם הלפרין (פצוע) וליאור אליהו (לא חש בטוב), פתחה רע מאוד את המשחק, פיגרה 18:4 ו-29:18 בסיום הרבע. בהמשך נכנסה ישראל למשחק, עצרה את האוסטרים על 10 נקודות ברבע השני עפ הגנה מצוינת וירדה להפסקה ביתרון 39:45.

הרבע השלישי נפתח בסערה, ישראל רצה 0:20 בזכות שלשות של פניני וכספי ועבודה נהדרת של טיוס מתחת לסלים והמשחק נכנס לגארבג' טיים ארוך. בסיום הרבע הובילה ישראל 54:76 ועד הסיום הצליחה להגדיל מעט את ההפרש בדרך ל-70:95. בשבת תפגוש הנבחרת את פורטוגל ובראשון את גרמניה החזקה. במשחק המוקדם בין השתיים גברו גרמניה על פורטוגל 77:79.

קלעו לנבחרת ישראל: עומרי כספי וגיא פניני 18 כל אחד, אלכס טיוס 12, רביב לימונד 11, עידו קוזיקרו 10, אלישי כדיר 8, גל מקל 6, יובל נעימי 5, ניצן חנוכי 3, דגן יבזורי ויוגב אוחיון 2 כל אחד. מורן רוט שותף ולא קלע.

קטש: "מקל ולימונד היו מצוינים"

עוזר המאמן עודד קטש אמר בסיום: "פתחנו ממש לא טוב. היינו מאוד רכים ולא מסודרים, אבל אחרי רבע אחד, בדומה למה שקרה מול אוקראינה, הרמנו את ההגנה בשלוש דרגות ושחקנים כמו גל ורביב היו מצוינים. אנחנו עדיין חסרים את יותם וליאור וזה משמעותי. גם לכספי לקח כמה דקות להכנס לעניינים ואחר כך הוא די השתלט על המשחק. ראינו את פורטוגל וגרמניה ואלו שתי נבחרות אגרסיביות וזה טוב לנו להמשך ההכנה".

גיא פניני: "שיחקנו נגד קבוצה אגרסיבית ולא היינו מוכנים לזה בהתחלה. אחרי חמש דקות התחלנו לשחק וחזרנו לשחק את המשחק שלנו ולשמור. אני שמח שניצחנו, שעומרי הצטרף והחיבור היה מהיר. אנחנו הולכים ומשתפרים. מחר יהיה משחק ברמה יותר גבוהה מול פורטוגל".

עידו קוז'יקרו: "לקח לנו כמה דקות להכנס למשחק. הם פתחו בהתלהבות ואנחנו היינו קצת כבדים. אבל אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה וניצחנו בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully