וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "מעכשיו חושבים רק על נפטצ'י"

תהל אלון

27.7.2012 / 15:53

גילי לנדאו ערך אסיפה לשחקניו וביקש להתמקד באלופה האזרית, מולה ישחקו בשבוע הבא. מעטה חשאיות בנוגע לחיזוק

אדריאן הרבשטיין

צפו במסיבת העיתונאים של עירוני קרית שמונה לאחר ז'ילינה

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: טל רזניק

עירוני קרית שמונה חזרה היום (שישי) לאימונים, לאחר יומיים של מנוחה בעקבות הניצחון על ז'לינה והעפלת שלב במוקדמות ליגת האלופות בפעם הראשונה בהיסטוריה.האימון נערך באווירה מחויכת, אך יחד עם זאת במלוא הרצינות, שכן אצל האלופה הישראלית לא מתכוונים להסתפק במעבר של שלב אחד ומתכוונים לתת כל שביכולתם כדי ללכת צעד נוסף קדימה.

מיד בתום האימון אסף המאמן גילי לנדאו את חניכיו והראה להם וידאו מהניצחון על ז'לינה, לנדאו התמקד בעיקר במהלכים הטובים של שחקניו ובנקודות שהוא אהב לראות במשחקם. המאמן ניסה להוריד את שחקניו לקרקע ואמר: "עשיתם עבודה מצוינת, ברור לכם שאני בעיקר רוצה שתשכחו מהמשחק מול ז'לינה. מעכשיו אנחנו חושבים רק על נפטצ'י".

גם אוהדי הקבוצה כבר חושבים על המשחק מול אלופת אזרבייג'אן. במועדון שוב הקצו לקהל הכחול אוטובוסים שייצאו מהאצטדיון העירוני בשעה 16:00 ביום המשחק. אוהדים שירצו להגיע בהסעות יצטרכו להירשם אצל ראשי חוג האוהדים. בנוסף, מחירי הכרטיסים יישארו בדיוק כמו במשחק הקודם: 40 שקלים למבוגר, 20 שקלים לחייל/אישה /נכה /ילד. את הכרטיסים ניתן להשיג במכירה מוקדמת בנקודות המכירה הקבועות בעיר.

בנושא אחר במועדון עדיין מסרבים לחשוף את זהות החלוץ שיגיע לקבוצה ושומרים על דיסקרטיות מוחלטת סביב הנושא. בתחילה חשבו בקבוצה כי העניין ייסגר כבר אתמול, אך נראה כי הדברים קצת יותר מורכבים. עם זאת בהנהלה של הכחולים הביעו תקווה כי כבר בתחילת השבוע יצטרף שחקן חיזוק לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully