וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור מיטרסקי: "קרית שמונה חזקה, אבל הגומלין אצלנו"

בלם בית"ר ירושלים לשעבר ונפטצ'י באקו היום, מוכן למפגש באלופות: "נחושים להצליח העונה באירופה, יכולים לעבור שלב"

לא רק עירוני קרית שמונה עשתה אמש (שלישי) היסטוריה עם הניצחון הראשון שלה אי פעם במוקדמות ליגת האלופות. יריבתם הבאה של גילי לנדאו ושחקניו, נפטצ'י באקו האזרית, אמנם כבר ניצחה בעבר משחקים במפעל, אבל אחרי 2:2 נגד זסטפוני הגאורגית ו-2:5 בסיכום שני המשחקים, היא עלתה אתמול לראשונה בהיסטוריה של המועדון לסיבוב המוקדמות השלישי.

עם שחקנים מברזיל, צ'ילה ופרגוואי ותקציב בלתי מבוטל, בקרב אלופת אזרבייג'אן חולמים לעבור גם את האלופה הישראלית אחרי שני המשחקים (1 באוגוסט בישראל, 7 באוגוסט באזרבייג'אן). אחד מהשחקנים הבולטים בסגל הוא הבלם המקדוני איגור מיטרסקי, ששיחק בעבר ברוסיה, רומניה, גרמניה, וכמובן בבית"ר ירושלים."קרית שמונה חזקה יותר מזסטפוני, אבל מבחינתנו אין הבדל", אמר מיטרסקי בן ה-33, "העונה אנחנו נחושים להצליח באירופה. אנחנו יכולים לעלות שלב ויש לנו יתרון מכיוון שהמשחק השני יתקיים אצלנו בבית".

הקפטן, ראיל מליקוב, הוסיף באותו עניין: "קרית שמונה קבוצה חזקה, אבל זה טוב שהמשחק הראשון יתקיים בישראל. ננסה לחזור לבאקו עם תוצאה טובה. בבית אני בטוח שאנחנו מסוגלים לנצח. יש לנו הזדמנות היסטורית לעשות משהו יפה באירופה, אבל אנחנו קודם כל חושבים על איך לעבור את קרית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully