וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: איציק כהן שוחרר מהקבוצה

26.7.2012 / 21:39

הבלם שלא ביקש לעזוב: "יכול להיות שזה צעד טוב לקריירה". עטר לאוהדים: "אם יהיו לכם טענות לשחקנים, תבואו אליי"

קובי אליהו

צפו בנחיתת מכבי חיפה אחרי מחנה האימונים

צילום וידאו: טל אנגלנדר. עריכת וידאו: טל רזניק

בלם מכבי חיפה, איציק כהן, סיים את דרכו בקבוצה. הבלם, שלא ביקש לעזוב, קיבל הודעה מהמועדון לחפש קבוצה אחרת. במכבי חיפה אישרו את הידיעה. מספר קבוצות בליגת העל מעוניינות בשחקן, שחזר לשורות הירוקים בעונה שעברה אחרי תקופה מוצלחת בהפועל עכו, אך לא מצא את מקומו אצל אלישע לוי בקבוצת נעוריו וכעת גם ראובן עטר בחר לוותר עליו. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, הפועל חיפה כבר הביעה עניין בכהן, וגם בני יהודה הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו במסגרת עסקת דינו אנדלובו.

כהן, שקיבל את ההודעה ממנהל הקבוצה אדורם קייסי, אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "יכול להיות שהעזיבה היא צעד טוב לקריירה שלי. אחרי העונה שעברה שבה לא שיחקתי הרבה והמחנה האחרון שהבהיר שאני לא כל כך נמצא בתוכניות, כדאי ורצוי היה שאעזוב את מכבי חיפה למקום שבו אוכל להיות פקטור משמעותי ולמצות את עצמי. אני יכול להצליח גם במקומות אחרים. אני רעב לדקות משחק וצמא להצליח".

אחר הצהריים נפגש מוחמד גדיר עם ראשי הקבוצה במטרה לבחון את האפשרויות העומדות בפניו. בוורן הבלגית הביעה עניין בשחקן אבל אינה מוכנה לשלם דמי השאלה בגובה 150 אלף יורו ונראה כי הקבוצה שעלתה העונה לליגה הראשונה גם לא תהיה מוכנה לשלם סכומים כאלה. לשחקן יש עוד אופציות בשוויץ ובצרפת. סוכנו דודו דהאן בוחן עבורו גם אופציות בבלגיה. השחקן הוצע שוב לגנט, כמו גם סארי פלאח שהוצע לסטנדרד ליאז', קבוצתם של דודו ביטון, מאור בוזגלו ורמי גרשון.

פלאח לא הגיע לאימון היום מאחר ולא זומן אליו. בחיפה טענו כי הוא קיבל תכנית אימונים אישית ועליו לעבוד לפיה. "כשהוא יגמור לעבוד על התכנית האישית כמו שביקשנו ממנו, הוא יחזור להתאמן עם כל הקבוצה", אמרו שם. פגישה בעניינו של סינטאיהו סלליך תיערך בשבוע הבא. שלומי אזולאי ביקש להיפגש בהקדם כדי לשדרג את חוזהו. בחיפה מאיצים בשחקנים שמועמדים להשאלה לעבור לבני יהודה, אבל חלקם מסרבים לעשות זאת.

שחקני הקבוצה נטלו הערב חלק בחגיגת העשור להקמת ארגון הקופים הירוקים. מאות אוהדים הגיעו לאירוע והשיא נרשם כאשר המאמן ראובן עטר נכנס לאולם וזכה לתשואות הקהל. עטר פנה לאוהדים ואמר להם: "אתם חוגגים עשר שנים, ואני יצאתי לנדודים לפני עשור וחזרתי הביתה. חשוב לי שתתמכו בשחקנים ואם יהיו לכם טענות לקבוצה תבואו רק אליי. מי שבאמת רוצה בהצלחתי שיעודד את השחקנים, אני לא נמצא מעליהם". הקפטן יניב קטן הוסיף: "אני רוצה להודות לכם בשם השחקנים. אני מכיר את חלקכם באופן אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully