וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פיצוץ? סארי פלאח לא זומן לאימון מכבי חיפה

26.7.2012 / 11:30

הבלם שמחזיק בהצעות מואסלוי הרומנית וא.א.ק לרנקה, לא קיבל הודעה למרות החזרה מהמחנה. קובי מויאל עשוי להגיע

קובי אליהו

צפו בנחיתת מכבי חיפה אחרי מחנה האימונים

צילום וידאו: טל אנגלנדר. עריכת וידאו: טל רזניק

במכבי חיפה עדיין לא מוותרים על קשר בית"ר ירושלים, קובי מויאל. על פי המסר שנשלח לירוקים, אם מויאל לא ימצא בקרוב קבוצה בחו"ל, שני המועדונים ייכנסו למשא ומתן במטרה לסגור את העסקה מהר ככל האפשר. בימים האחרונים עבר מסר לירוקים לפיו בית"ר מעוניינת למכור אותו וייתכן שתפחית במחירו. הסיבה לכך היא שמויאל מסיים חוזה בחודש ינואר, ואם לא יימכר הוא יוכל לעזוב בקרוב ללא פיצוי.

כזכור, מיד עם תום העונה פורסם בוואלה! ספורט כי בבירה מעוניינים בעסקת חליפין בה יעבור השחקן למכבי חיפה תמורת כסף ושני שחקנים, חן עזריאל וחיים מגרלישווילי. בבירה מעוניינים גם בסינטאיהו סלליך. חיפה, כזכור, מוכנה לשלם 1.7 מיליון שקל תמורת מויאל, אך איציק קורנפיין דרש 2.5 מיליון. בסביבתו של הקשר ניקולאס אולמדו אמרו השבוע: "כל עוד הוא לא חתם בקבוצה אחרת, הכל פתוח". הקשר הגנאי עובד אנסה עשוי להגיע בהמשך להתרשמות בקבוצה.

כפי שפורסם אתמול, לפחות שתי קבוצות מעוניינות בסארי פלאח - א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון ו-ואסלוי הרומנית שמתכוונת לשלוח מכתב למכבי חיפה ולבקש שוב אישור לנהל משא ומתן עם השחקן. כרגע ההצעה מהרומנים טובה יותר, אבל השחקן לא פוסל אופציה להצטרף לליגה הקפריסאית והוא כבר שוחח עם בן שמעון בעניין. אבל הסיפור המעניין יותר, הוא שהיום התברר כי למרות החזרה מהמחנה פלאח לא קיבל כל הודעה על קיום האימון שיתקיים אחר הצהריים. המועדון ניתק קשר עם השחקן למרות שהוא מחזיק בחוזה ולמרות שהוא מחויב לאפשר לו להתאמן. "מכבי חיפה משחקת לידיים שלו", אמר מקורב לעסקה בהקשר הזה.

במועדון לוחצים על שחקנים מושאלים לעבור לבני יהודה במסגרת עסקת דינו אנדלובו, שאמור לעבור לירוקים לאחר הסיבוב הבא של הזהובים באירופה (אם יעפילו לשלב הבא, א"י). השמות שמוזכרים הם עדיין הבלם איציק כהן, הקשר סינטאיהו סלליך והחלוצים מוחמד גדיר ושלומי אזולאי. החלוץ מוחמד גדיר חוזר על ידי העולה החדשה לליגה הראשונה בבלגיה, בוורן, אך היא הגישה הצעה נמוכה מאוד והוא בוחן אופציות טובות יותר מצרפת ושוויץ. אזולאי ביקש להיפגש בדחיפות עם הנהלת הקבוצה בבקשה לשדרג את חוזהו. גם נושא שכרו של אלון חרזי יעלה בקרוב שוב על הפרק. עדיין לא ברור כיצד חיפה תחליט לנהוג באשר לסקאוט, שהתבקש לקצץ בחוזהו.

בנושא אחר: ארגון הקופים הירוקים מציין עשר שנים להקמתו. הערב ייערך באולמי דאור בקריית אתא אירוע שימומן מכיסם של האוהדים ואליו הוזמנו שחקני הקבוצה. המאמן ראובן עטר והקפטן יניב קטן יישאו דברים לרגל האירוע. את האירוע ינחה העיתונאי רפאל קבסה.

חיפה תחדש אחר הצהריים את האימונים לאחר שאמש שבה ממחנה האימונים באוסטריה. הקפטן יניב קטן נשאל על חקירת אלון תורג'מן ודלה ימפולסקי במשטרת זלצבורג וענה: "דברים יצאו מפרופורציות וגלשו יותר מדי. היו דברים טובים, הלוואי ונעשה כל שנה מחנה אימון כזה. השנה אין בעיות חברתיות. הפן החברתי הוא טוב מאוד. כשהוא לא היה טוב אמרתי שיש מה לתקן".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully