וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת "עוז" הגישה עתירה נוספת לבית המשפט המחוזי

26.7.2012 / 16:18

לאחר שנפסלה על ידי בית הדין העליון, חוזרת סיעתו של צביקה שרף לבית המשפט. באיגוד שלחו מכתב זועם לרשת העמותות

הבחירות לאיגוד הכדורסל אמורות להתקיים בשבוע הבא ביום שלישי, אך נראה כי למרות הפסילה הנוספת של סיעת "עוז" על ידי בית הדין העליון של איגוד הכדורסל, הסאגה מסרבת להסתיים. עו"ד אמיר רוזנברג, הגיש היום (חמישי) עתירה מחודשת לבית המשפט המחוזי מרכז בפתח תקווה, בשם הסיעה והמועמד לראשות איגוד הכדורסל צביקה שרף, זאת על פי המתווה שקבעה נשיאת בית המשפט, השופטת הילה גרסטל, לפיו יוכלו העותרים לחזור לבית המשפט אם עתירתם לא תתקבל בתוך מוסדות האיגוד.

בעתירה מבקש עו"ד רוזנברג לאשר את מועמדותו של צביקה שרף ולקבוע שהבחירות לא יתקיימו בטרם תתקבל ההכרעה בבית המשפט, זאת ועוד ביקשו להסמיך את רשות התאגידים למנות מטעמה מפקח או מלווה לאיגוד הכדורסל עד לקיום הבחירות.

במקביל פנו בכירים מאיגוד הכדורסל, בהם שמעון מזרחי, זאהי ברנסי, דוד פריש ואנשי חמשת המרכזים, לרשם העמותות במכתב רשמי בו הוא נשאל מספר שאלות קשות. במכתב שואלים הבכירים את הרשם, שהחליט להגיע לבית המשפט מיוזמתו, מדוע בחר כאילו לייצג סיעה אחת, בזמן שבכירים אשר עושים את מלאכתם בהתנדבות, נפגעים על ידי מיעוט קטן, שלא הצליח להגיע לעשרה אחוזי תמיכה ומוציא את דיבתם ופוגע בהם.

במכתב אשר הוגש על ידי עו"ד עמירם בוגט נכתב בין השאר: "ההרגשה של מרשי הינה כי הרשם שומע, קשוב ופועל רק לעל סמך העמדות שהוא שומע מסיעה אחת, כאשר דעת סיעת מרשי לא נשמעת כלל. כמוכן, נטענות טענות בעלמה באשר להתנהלותם, מבלי שהטענות כנגדם הועברו אליהם ושניתן להם להגיב ולהשמיע את דבריהם".

עו"ד בוגט מבקש מהרשם פגישה דחופה עם ראשי האיגוד, על מנת לשמוע את עמדתם בקשר לטענות כלפיהם בטרם יקבל החלטות באשר לבחירות באיגוד.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully