וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת עוז לא תשתתף בבחירות לאיגוד הכדורסל

בית הדין של האיגוד דחה את עתירתה של הסיעה, שמצידה הודיעה כי תגיש עתירה נוספת לבית המשפט העליון

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה את עתירתם של שאול איזנברג, אורנה אוסטפלד, גבי גולן ואחרים וקבע כי סיעת עוז לא תוכל להשתתף בבחירות להנהלת איגוד הכדורסל. משמעות הדבר היא שבחירות שיתקיימו ב-1.8 תשתתף רק סיעה אחת.

בית הדין קבע שיש להתנהל על פי תקנון האיגוד שקובע בתוקף כי על המתמודדים להביא סך של 10 אחוזים מכלל הקולות הקיימים באיגוד הכדורסל. סיעת עוז, אם כן, לא עשתה כן.

בין השאר כתבו הדיינים בהחלטתם: "קיבלנו השלמות טיעונים של כל הנוגעים בדבר ובא כוח העותרים עשה מאמצים אחרונים להשליך את יהבם של העותרים על הטענות המשפטיות שנטענו על ידו למכביר, בתקווה שמהן תבוא הישועה לעותרים ותתאפשר השתתפותם בבחירות הקרובות".

"נוסף לכך נתבקשנו על ידו להתעלם לחלוטין מתגובתו של עו"ד כצמן או להוציאה מהתיק. אנו דוחים בקשה זו וסבורים שאין לה הצדקה בהתחשב בתפקיד החשוב שהוא מילא בהסכמת הצדדים, ואשר קיבלה תוקף של פסק דין. אשר לטענותיו המשפטיות אנו סבורים כי עו"ד כצמן הכריע גם בהן ועם כל הכבוד, אנו מקבלים ומאמצים את הכרעותיו. במידה והעותרים סבורים ששאלה זו או אחרת לא הוכרעה במידה מספקת ומשכנעת על ידי עו"ד כצמן".

"אנו מקבלים את התשובות אשר ניתנו ע"י היועצים המשפטיים של איגוד הכדורסל ועל ידי בא כוח סיעת חמשת המרכזים, אשר יש בהם מענה מפורט ובהיר לטענות העותרים. אנו מוצאים לנכון לקבוע כי גם בית דין זה עשה את כל מה שניתן על מנת לסייע לעותרים אולם, בנסיבות העניין גם קצרה מלהושיע".

על ההחלטה חתומים צבי הרטל שופט בדימוס, עו"ד בן ציון כהן ועו"ד יורם וסרצוג.

בהמשך, הוציאה סיעת עוז הודעה לתקשורת בה הבהירה כי היא מתכוונת להגיש עתירה נוספת, הפעם לבית המשפט העליון בפתח תקוה: "עו"ד אמיר רוזנברג, יגיש מחר בבוקר עתירה מחודשת לבית המשפט המחוזי מרכז בפ"ת, בשם סיעת עוז והמועמד לראשות איגוד הכדורסל צביקה שרף, זאת על פי המתווה שקבעה נשיאת בית המשפט, השופטת הילה גרסטל, לפיו יוכלו העותרים לחזור לבית המשפט אם עתירתם לא תתקבל בתוך מוסדות האיגוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully