וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי עירוני אשקלון יפגינו כנגד ראש העיר

24.7.2012 / 10:55

אוהדי הקבוצה מוחים על הקיפאון בנסיונות להציל את הקבוצה שתרד ככל הנראה ללאומית: "לא נהיה הפועל אשקלון השנייה"

אוהדי עירוני אשקלון מתכננים הפגנה נגד ראש עיריית אשקלון בני וקנין ליד בניין העירייה ביום חמישי הקרוב בשעה 19:00. האוהדים החליטו להפגין לאחר שהבינו כי הקבוצה לא תשחק בליגת העל, וזאת לאור העובדה שהעירייה לא מצאה איש עסקים שיקח על עצמו את המועדון לאחר שהבעלים יוסי דהאן עזב.

"ההפגנה היא כאחות מחאה על ההזנחה של עיריית אשקלון שלא דאגה לשמור על יוסי דהאן בקבוצה בטענה שהם יוכלו להסתדר בלעדיו", נאמר בהודעה על ההפגנה, "כעת לאחר שהבטיח ראש העריש הקבוצה תהיה בליגת העל, אנו רואים שלא זז דבר ולא נעשים מאמצים מצידו למצוא משקיע ברמתו של דהאן. בעקבות ההזנחה והרצון של קבוצת הכדורסל לא להיות הפועל אשקלון השנייה, נצא כולנו להפגנה ביום חמישי ב-7 בערב מול עיריית אשקלון ונאמר לבני וקנין: עד כאן".

בנוסף נאמר בהודעה כי "אוגוסט כבר בפתח וכרגיל אין הנהלה, אין שחקנים ואפילו אנחנו לא יודעים באיזה ליגה נשחק. בני הבטחת קבוצה בליגת העל, אז תקיים".

ביום ראשון האחרון נערכה ישיבת מנהלת הליגה בה לא נכח נציג מצידה של עירוני אשקלון, וזאת לאור העובדה שהנציגה הקודמת נירית ויסנבריק, הייתה חברתו לחיים של יוסי דהאן שעזב. באשקלון אמנם נרשמו באיגוד הכדורסל לליגת העל, אך בעקבות העובדה שהכספים לשנת 2012 מטעם העירייה כבר נלקחו על ידי הקבוצה ודהאן, אם לא יבוא איש עסקים שישקיע סכום של כ-1.5 מיליון שקל לפחות, הקבוצה לא תשרוד בליגה הראשונה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully