וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צסק"א מעוניינת בצ'אק אידסון

אטורה מסינה מעוניין באקס מכבי תל אביב, שחתום בברצלונה. בקטאלוניה מתרגשים מבואו של שאראס: "הגאון חוזר"

האם צ'אק אידסון מצא קבוצה גדולה חדשה? על פי דיווח באתר "יורוהופס", המבוסס ביוון, מדווח היום (חמישי) כי הגארד, שנמצא עדיין תחת חוזה בברצלונה, מבוקש על ידי מאמנה החדש-ישן של צסק"א אטורה מסינה.

הקטאלנים ואידסון החלו כבר מזה זמן מה משא ומתן על מנת להתיר את חוזהו של אקס מכבי תל אביב, שתקף עד תום העונה הקרובה. על פי דיווחים, אידסון מסרב בשלב זה לוותר על חוזהו, הנאמד בכ-2 מיליון אירו, זאת על אף שברצלונה מציעה לו חצי מהסכום בתמורה להתרת החוזה.

מסינה כבר החל לחפש מועמדים לפורוורד הנהדר אנדריי קירילנקו, שעשוי לעבור בקרוב למינסוטה טימברוולבס ובכל מקרה הודיע כי לא ישוב לשחק בצסק"א בעונה הקרובה. על פי הדיווח ביוון, מסינה שם עינו על אידסון וידרוש מצסק"א להאיץ את המגעים עם איתו לאחר שזה יגיע להסדר סופי עם ברצלונה.

* בעוד שאידסון נמצא בדרכו החוצה מברצלונה, אקס אחר של מכבי תל אביב, שרונאס יאסיקביצ'יוס, עושה את הדרך הפוכה. ברצלונה הודיעה אתמול רשמית על חזרתו של הרכז בן ה-36 לשורותיה, והתקשורת הקטאלנית חגגה עם הישמע דבר חזרתו לבלאוגרנה. "הגאון חוזר", זעקה הכותרת באתר הרשמי של הליגה הספרדית. גם ב"אל קוראו" לא נותרו אדישים: "שאראס חוזר לברצלונה ורוצה להיות שוב המלך של הפלאו בלאוגרנה". ב"אל קוראו" הוסיפו: החזרה של שאראס לקבוצה מרגשת בעיקר בגלל שהאוהדים מעריצים אותו".

שאראס עצמו התייחס בלקוניות לחתימתו כשצוטט באתר הרשמי של ברצלונה כאומר: "עדיף מאוחר מאשר לעולם לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully