וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי קירילנקו סגר במינסוטה, ג'רמי פארגו בקליבלנד

ברוקלין וגולדן סטייט ניסו לצרף את הפורוורד הרוסי, אבל הוא סיכם לשנתיים בוולבס. אקס מכבי תל אביב יחבור לעומרי כספי

מאז עלתה האפשרות שאנדריי קירילנקו יחזור ל-NBA, כולם היו במתח לראות לאן יגיע הכוכב הרוסי שעוזב את צסק"א מוסקבה. היום (חמישי) מדווחים כלי תקשורת בארצות הברית שהפורוורד המצוין יצטרף למינסוטה טימברוולבס אחרי שסיכם לשנתיים תמורת 20 מיליון דולר.

גם ברוקלין נטס וגולדן סטייט ניסו להנחית אצלן את הכוכב, אבל קירילנקו בן ה-31, ששיחק עשר עונות ביוטה לפני שהגיע בתחילת העונה שעברה לצסק"א, העדיף כאמור להגיע למינסוטה. כזכור, ביום שלישי סיפר קירילנקו: "דיברתי עם נשיא צסק"א והחלטתי לחזור לארצות הברית, אחרי שנה מצוינת בה הראיתי שאני יכול לשחק ברמות הכי גבוהות. אמשיך את הקריירה שלי ב-NBA, וביום או יומיים הקרובים אדע היכן".

בכלל ביממה האחרונה מינסוטה הייתה פעילה מאוד בשוק הטריידים, כאשר היא סיכמה על העברה משולבת עם פיניקס וניו אורלינס. על פי הסיכום, רובין לופס והאקים ווריק יעברו מפיניקס לניו אורלינס, בעוד ווסלי ג'ונסון ובחירה ראשונה בדראפט יגיעו ממינסוטה לפיניקס.

העסקה הזו גם כוללת את שליחתם של ג'רום דייסון וברד מילר מניו אורלינס למינסוטה, מה שיאפשר לטימברוולבס לפנות מעט מהתקציב על פי המגבלות של ה-NBA לשכר שחקנים. מינסוטה תקבל גם שתי בחירות דראפט מניו אורלינס, בעוד ההורנטס יקבלו סכום כסף.


* עמרי כספי חזר זה לא מכבר לאימוני נבחרת ישראל, והיום (חמישי) נודע כי חבר חדש ומוכר יצטרף אליו בקליבלנד: ג'רמי פארגו. הרכז יעבור לקאבס במסגרת טרייד עם קבוצתו הקודמת ממפיס, במסגרתו יעבור גארד הקאבס ד.ג'יי קנדי לממפיס, ואילו זו תעביר לקאבס, בנוסף לפארגו, בחירת סיבוב שני בדראפט 2014 וסכום כסף שאינו ידוע בשלב זה.

פארגו, שהצטיין במכבי תל אביב בעונת 2010-2011, זכור בעיקר כמי שהתיר את חוזהו התקף במכבי תל אביב על מנת לעבור לממפיס ובסופו של דבר נדרש לשלם לה פיצוי על כך. עונה קודם לכן, הצטיין במדי גלבוע/גליל. בעונה החולפת פארגו לא זכה לדקות משחק רבות, כשב-44 משחקים שיחק 9.6 דקות בממוצע, בהן קלע 2.9 נקודות ו-1.3 אסיסטים.

שמו של הרכז הוזכר לאחרונה כמי שעשוי לעבור חזרה לאירופה, כשפנאתינאיקוס, על פי דיווחים, הגישה לו הצעה. ג'נרל מנג'ר קליבלנד, כריס גרנט, התייחס לטרייד: "הגישה שלנו נשארה יציבה, כשאנחנו מנסים להביא כישרונות צעירים לסגל. ג'רמי פארגו יוסיף לנו עומק לקו האחורי. הוא צעיר, אגרסיבי ואתלטי שלתחושתנו מתאים מאוד לסגנון שלנו. אנחנו כבר מצפים לקבלת הפנים שנעשה לו כאן בקליבלנד".


NBA בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 7:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully