וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק לרנקה פנתה לפלאח, שדורש מענק שחרור

25.7.2012 / 10:45

רן בן שמעון גישש אצל בלם מכבי חיפה, גם ואסלוי עדיין בתמונה. גדיר עדיין מסרב לעבור לשכונה. הקבוצה תנחת היום מזלצבורג

אחרי מחנה אימונים מתוקשר שכלל שני הפסדים, שני ניצחונות וחקירה של שני שחקנים במשטרת זלצבורג, מכבי חיפה אמורה לשוב היום (רביעי) בצהריים לישראל וכבר מחר תחל בהכנות לקראת המשחק הרשמי הראשון שלה העונה בסוף השבוע הבא. בתוך ארבעה ימים חיפה תארח את הפועל חיפה ותצא למשחק חוץ בעכו. במועדון מקווים לצרף עד אז קשר אחורי. ימים ספורים לפני פתיחת הליגה בארגנטינה, הקשר ניקולאס אולמדו עדיין לא חתום בקבוצה והדבר זוכה לסיקור בתקשורת המקומית. הנתון הזה בהחלט יכול לעודד את הירוקים, שמחפשים קשר אחורי שיתחרה עם תמיר כהן על חולצת ההרכב.

כפי שפורסם אתמול, החלוץ מוחמד גדיר הוצע על ידי ההנהלה לבני יהודה במסגרת עסקת דינו אנדלובו, שעל הסיכום עימו פורסם בוואלה! ספורט, אך סירב לעבור. בחיפה לוחצים על השחקן והודיעו לו שלא ינהלו משא ומתן עם סוכנו, דודו דהאן. השחקן עצמו מעדיף שדהאן יוציא אותו לאירופה ומקווה שחיפה לא תערים קשיים בנוגע לדמי ההשאלה. אנדלובו צפוי לחבור לקבוצה בתחילת השבוע הבא, אם כי בבני יהודה רוצים שהשחקן יוכל לשחק במדיה גם בשלב הבא באירופה, בהנחה שתעפיל אליו. הדבר תלוי גם בהסכמה של הירוקים.

ומה קורה בגזרת סארי פלאח? לוואלה! ספורט נודע כי ביממה האחרונה גיששה א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון אצל השחקן. לא מן הנמנע כי לאחר שישוחרר יחלו מגעים בין הצדדים. גם ואסלוי הרומנית עדיין בתמונה. כזכור, אביו של השחקן שוחח עם הנשיא יעקב שחר והשניים קבעו לשוחח פעם נוספת בסוף השבוע במטרה לקבל החלטה לגבי עתידו. פלאח אמר למקורביו כי הוא דורש לשדרג את שכרו לפני שיושאל וזאת משום ששוחרר בימים האחרונים מצה"ל. השחקן מתכוון לדרוש גם מענק שחרור.

גדיר ופלאח כבר הוצעו לגנט הבלגית, כשפלאח הוצע גם לסטנדרד ליאז'. סינטאיהו סלליך עשוי לעזוב בהשאלה לבני יהודה. לאחר הנחיתה ייפגש שלומי אזולאי עם הנהלת הקבוצה בנוגע לשדרוג חוזהו. גם החלוץ עשוי להיות מושאל במסגרת העסקה, או לקבוצה אחרת.

מכבי חיפה נעלה את המחנה עם הפסד 2:0 לגזיאנטפספור

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully