וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הפסידה לגזיאנטפספור 2:0

24.7.2012 / 15:51

הירוקים שלטו במשחק והציגו יכולת טובה, אבל נעלו את מחנה האימון באוסטריה עם הפסד ליריבה הטורקית. קטן בעט למשקוף

אחרי שני ניצחונות על פריבראם הצ'כית ובשיקטאש הטורקית והפסד לבוטב פלובדיב הבולגרית, מכבי חיפה נעלה את מחנה האימונים שלה עם הפסד 2:0 לגזיאנטפספור הטורקית. הקבוצה שסיימה עשירית בליגה המקומית היוותה מבחן אחרון חשוב לתיאום בין אנדריי פיליאבסקי לאדין צוצאליץ' במרכז ההגנה. אלון תורג'מן ודלה ימפולסקי, שהיו מעורבים בשתי פרשות שתפסו לא מעט כותרות במחנה האימונים, פתחו בהרכב של ראובן עטר. תמיר כהן שוב פתח בקישור האחורי לצד אייל גולסה.

ניר דוידוביץ', שמואל שיימן, אייל משומר, עידן ורד, שלומי אזולאי, ויאם עמאשה וסינטאיהו סלליך המתינו על הספסל. מוחמד גדיר שהוצע על ידי המועדון לבני יהודה ומסרב לעבור, לא נכלל בסגל ויחזור לישראל במטרה למצוא קבוצה אירופאית שתקלוט אותו. הירוקים לא אמרו נואש וייתכן שינסו לאלץ את החלוץ לעבור לכתומים במסגרת עסקת אנדלובו, עסקה שמקורביו מסרבים לאשר כרגע. שחקן נוסף שפתח בהרכב הוא טאלב טואטחה, שראובן עטר בהחלט בונה עליו כשחקן הרכב ולא מעוניין שיעזוב.

המשחק נפתח בלחץ של מכבי חיפה. 16 דקות מהפתיחה דלה ימפולסקי חדר לתוך הרחבה אחרי דאבל פס עם הקפטן יניב קטן, ובעט כדור חזק שפגע בחלק החיצוני של חיבורי הקורות. שלוש דקות אחר כך, חיפה נקלעה לפיגור. כדור עומק שנשלח לתוך הרחבה מצא את אחד משחקני גזיאנטפספור בלתי מכוסה ונוא בעט לפינה הרחוקה של אמיר אדרי והעלה את קבוצתו ליתרון. עד המחצית קטן סובב כדור חופשי מחוץ לרחבה למשקוף השער ובנוסף, תמיר כהן בעט כדור מסוכן שחלף מחוץ למסגרת אחרי מהלך קבוצתי.

במחצית החליט עטר לערוך שלושה חילופים. אייל משומר, גוסטבו בוקולי ושלומי אזולאי החליפו את עודד אלקיים, תמיר כהן ואלון תורג'מן. בהמשך נכנסו גם ויאם עמאשה שחזר מפציעה וכן סינטאיהו סלליך, עידן ורד ושמואל שיימן נכנסו למשחק, והמגן השמאלי היה פעיל מאוד בחלק ההתקפי וסיפק כמה כדורים טובים לחבריו. אחד כזה העניק לאדין צוצאליץ' הזדמנות מצוינת להשוות בדקה ה-83, אבל בעיטה שלו נבלמה על ידי השוער הטורקי. דקה לאחר מכן הטורקים יצאו למתפרצת, אדרי הדף את הבעיטה הראשונה, אבל שחקן טורקי הגיע ראשון לכדור החוזר וכבש מקרוב. 0:2 בסיום.

מכבי חיפה פתחה בהרכב: אמיר אדרי, עודד אלקיים, אנדריי פיליאבסקי, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, תמיר כהן, אייל גולסה, חן עזרא, דלה ימפולסקי, יניב קטן, אלון תורג'מן.

כן שותפו: עידן ורד, סינטאיהו סלליך, ויאם עמאשה, אייל משומר, גוסטבו בוקולי, שלומי אזולאי, שמואל שיימן.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully