וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה: "יחסית למשחק ראשון, שיחקנו טוב"

יורשו של פפ גווארדיולה התייחס להופעת הבכורה שלו כמאמן ברצלונה: עוזר מאמן ריאל: "מי לא רוצה שחקן כמו מודריץ'?"

הקבוצה, אולם בכל זאת תפסה את הכותרות בתקשורת הספרדית. ברצלונה, ששיחקה בהמבורג נגד הקבוצה המקומית במסגרת צוין חגיגות 125 שנים להקמת המועדון הגרמני, הצליחה לנצח 1:2 למרות ההרכב החסר.

דני אלבס, שרק לאחרונה הפך לשיחת היום בעקבות התבטאויותיו כנגד ברצלונה, כבש שער נהדר כבר לאחר שש דקות וקנה לעצמו מעט שקט לימים הקרובים. פציעתו של קשר הצעיר מארק מוניאסה, שרק העונה עלה לסגל הקבוצה הבוגרת של ברצלונה, מעט העיבה על השמחה.

"היה לנו משחק טוב", התייחס המאמן וילאנובה ליכולת של קבוצתו במשחק: "החזקנו בכדור וניסינו להתקיף וללחוץ אותם עמוק בתוך חלק המגרש שלהם. אני מרוצה גם מהמשחק של איברהים אפלאי ההולנדי. מוניאסה ייצא מזה ויחלים מהפציעה, הייתה לו פציעה דומה בעבר והוא חזר ממנה בצורה טובה".

גם יריבתה הנצחית של בארסה בספרד ריאל מדריד שיחקה אתמול. המדרידיסטה הביסו במשחק הכנה את אוביידו מליגת המשנה הספרדית 1:5. ריאל מדריד אף היא עלתה לשחק עם הרכב צעיר במיוחד, רגע לפני שתטוס לסבב משחקים מתוקשר בארצות הברית. עוזר המאמן אייטור קראנקה נשאר במדריד ולא הצטרף למשחק עם הקבוצה על מנת לטפל מקרוב בעניינם של קאקה, המועמד לעזוב, ולוקה מודריץ', המועמד להגיע. "המועדון וקאקה עובדים על מנת למצוא פיתרון טוב לכל הצדדים. בנוגע למודריץ', איזה מועדון לא ירצה שחקן כמוהו?", התבטא קראנקה.

עוזר המאמן אף התייחס בקצרה למשחק מול אוביידו: "המשחק הזה היה עוד אימון עבורנו. העונה תתחיל באמת בסבב המשחקים שמצפה לנו בארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully