וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברצלונה ניצחה 1:2 את המבורג

ללא כל הכוכבים הגדולים, בארסה ניצחה משערים של אלבס ודאולופאו הצעיר. צמד לדי מריה, 1:5 לריאל מדריד על אוביידו

אמנם זה ללא ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה, צ'אבי, קרלס פויול, ויקטור ואלדס, ג'ורדי אלבה, דויד וייה ומי לא בעצם, אבל גם כך הצליחה ברצלונה לנצח הערב (שלישי) את המבורג 1:2 במשחק הכנה לקראת עונת 2012/13. סגנית אלופת ספרד נהנתה משער ענק של דני אלבס ושער של ג'רארד דאולופאו הצעיר, כשבין לבין הצליח טולגאי ארסלאן לאזן זמנית.

בארסה עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית לאחר שאלכסיס סאנצ'ס העביר מסירה אחורית לדני אלבס, ששיחרר טיל אדיר מ-14 מטר לחיבורים וזה 0:1. המבורג הצליחה לאזן בדקה ה-20 לאחר שמרקוס ברג בעט לקורה והכדור חזר אל טולגאי ארסלאן, שבעט חזק משמונה מטר והכניע את פינטו בדרך ל-1:1. בדקה ה-38 הצליחה סגנית אלופת ספרד לכבוש את השני כשהפעם הכובש היה ג'רארד דאולופאו הצעיר. בין השחקנים המוכרים ששיחקו בברצלונה היו פינטו, אדריאנו, דני אלבס, איברהים אפלאי, חאבייר מסצ'ראנו ואלכסיס סאנצ'ס.

גם ריאל מדריד ערכה משחק הכנה ראשון ולא התקשתה להביס 1:5 את אוביידו מליגת המשנה. ז'וזה מוריניו עלה בהרכב צעיר מאוד וראה את הילדים לוקאס (9) ודניס (38) מעלים את קבוצתו ל-0:2 וכעבור שתי דקות שער עצמי של קנדלה המקומי הוריד את הבלאנקוס להפסקה ביתרון 0:3. במחצית השנייה שיתף המיוחד את לסאנדה דיארה, רפאל וראן, חוסה קאייחון ואנחל די מריה והאחרון היה זה שכבש את שני השערים הנותרים בדקות 51 ו-74 כשבתווך אוביידו צימקה זמנית ל-3:1. השחקנים הבכירים של ריאל ששיחקו ביורו 2012 קיבלו מנוחה ולא שותפו.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully