וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפו אינזאגי פורש, יאמן במחלקת הנוער של מילאן

החלוץ הוותיק נענה להצעה להדריך את הקבוצה עד גיל 18, ויתלה את הנעליים. זכה עם מילאן פעמיים בליגת האלופות

אחרי קריירה ארוכה ומפוארת שנמשכה כ-20 שנה, פיליפו אינזאגי תולה את הנעליים. החלוץ האיטלקי בן ה-39 שוחרר מחוזהו במילאן לאחר ששיחק בשורותיה מאז 2001, ולאחר שלא מצא אתגר חדש בקבוצה אחרת החליט להיענות להצעת הרוסונרי ולהתמנות למאמן קבוצת הנוער של הרוסונרי. מילאן הודיעה רשמית שאינזאגי חתם לשנתיים.

"אינזאגי יהיה המאמן של הקבוצה עד גיל 18, זה בטוח ב-100 אחוז", אמר היום (שלישי) המנהל המקצועי של מילאן, אריידו בראידה, ושם סוף לספקולציות באשר לעתידו של 'סופר פיפו', שניהל מגעים עם מלאגה, ווטפורד ומספר קבוצות בליגת ה-MLS האמריקאית. אינזאגי פורש לאחר 300 הופעות במדי מילאן, במהלכן כבש 126 שערים וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ופעמיים גם בליגת האלופות.

לפני השנים הנפלאות במילאן, שיחק אינזאגי בשורות היריבה הגדולה יובנטוס במשך ארבע עונות. החלוץ שהחל את דרכו בפיאצ'נזה ועבר בהמשך גם בלפה, ורונה, פארמה ואטאלנטה בטרם עלה כיתה והצטרף לגדולות. אינזאגי, שנחשב לסקורר מחונן ונמצא במקום השני בכל הזמנים בין כובשי השערים במפעלים האירופים (רק ראול מקדים אותו) רשם גם 25 שערים ב-57 משחקים בנבחרת איטליה, איתה זכה בגביע העולמי ב-2006.

אוהדי מילאן עם מחווה לשחקן פיליפו אינזאגי. Claudio Villa, GettyImages
האוהדים יתגעגעו/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully