וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: "ארסנל סיכמה עם סנטי קאסורלה"

התותחנים סיכמו עם קשר מלאגה, ארסן ונגר מקווה להשלים את רכישתו ב-20 מיליון יורו ולנצל את מצבם הקשה של הספרדים

התקשורת באנגליה מדווחת היום (שלישי) שארסנל סיכמה עם הקשר ההתקפי הספרד סנטי קאסורלה. ארסן ונגר עוקב כבר תקופה ארוכה אחרי השחקן המצוין, שחקן נבחרת ספרד, ומקווה שהצעה בסך 20 מיליון יורו למלאגה תוכל להעביר את הקשר לאמירויות.

בתחילה נדמה היה שלעסקה אין סיכוי להתקיים, מאחר שמלאגה דרשה את סכום השחרור של קאסורלה כפי שנקוב בחוזהו - 45 מיליון יורו - אך הבעיות הכלכליות הקשות במועדון שינו את התמונה.

מלאגה בימים האלה חוששת מאוד לעתידה. אומנם הקבוצה עלתה למוקדמות ליגת האלופות, אבל הבעלים שלה, השיח' הקטארי עבדול ביו נאצר אל ת'אני, מאיים לא להזרים יותר כסף למועדון, כשמלכתחילה הוא לא עמד בהבטחות הראשוניות שלו. לאחרונה לא מעט קבוצות שונות וגופים בספרד טענו שמלאגה טרם שילמה להם את החובות, ובקבוצה חוששים לעתידה.

כידוע, ארסנל בונה על לפחות 20 מיליון יורו שייכנסו לקופת המועדון על רובין ואן פרסי, שהצהיר על רצונו לעזוב ומחוזר על מנצ'סטר סיטי, יונייטד ויובנטוס. במהלך הפגרה ארסנל כבר צירפה שני שחקנים התקפיים בדמותם של לוקאס פודולסקי הגרמני ואוליבייה ג'ירו הצרפתי.

* ארסנל החתימה את בלמה לורן קוסיילני על חוזה ארוך טווח. הצרפתי בן ה-26 הגיע לארסנל ב-2010 מלוריין, והפך לחוליה מרכזית בהגנה של התותחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully