וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.7

מילאן מפנה את תשומת ליבה לאריאן רובן, טוטנהאם ואינטר פושטות על הקישור של פורטו, לאן מועדות פניו של באסטוס?

אימג'בנק GettyImages

צפו באנדרה וילאש בואש מבקר את לוקה מודריץ'

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

העברות

* הכישרון הגדול של לאנס, הקשר ז'ופרי קונדוגביה (19) נחת בספרד כדי לעבור בדיקות רפואויות ולחתום בסביליה לחמש שנים. סכום ההעברה: סביב ארבעה מיליון יורו.

* לאחר שהחתימה את אדן הזאר הנפלא בתחילת הקיץ, הודיעה היום צ'לסי כי החליטה לצרף גם את אחיו של הקשר המבריק, תורגן הזאר, שמגיע מלנס. תורגן, שצעיר מאדן בשנתיים (בן 21), משחק גם הוא כקשר התקפי וחתם על חוזה לארבע שנים בסטמפורד ברידג'.

* הנטישה ההמונית של בוקה ג'וניורס נמשכת, וכעת הגיע תורו של הבלם חואן אינסאורלדה, ש-75 אחוזים מכרטיסו נמכרו תמורת 4 מיליון יורו לספרטק מוסקבה, בשורותיה הוא ישחק בארבע העונות הקרובות.

* הקשר היהודי-ארגנטינאי קלאודיו ז'אקוב (25), ששיחק בשש השנים האחרונות בראסינג קלוב, הצטרף רשמית לווסט ברומיץ' מהפרמיירליג.

* הבלם הצרפתי ז'וליאן אסקודה (33), שסיים את חוזהו בסביליה אחרי שש שנים, חתם בשורות בשיקטאש הטורקית.

* לסטר סיטי מליגת המשנה באנגליה, צירפה את הבלם זאק וויטברד שסיים את חוזהו בנוריץ' מהפרמיירליג. האמריקאי-אנגלי חתם לשנתיים במדי השועלים.

* הקשר מרקו ריגוני (32) הושאל מנובארה לקייבו עד סיום העונה, כשלקבוצה מוורונה אופציה לרכוש אותו בקיץ הבא. ריגוני כבש 11 שערים ב-35 הופעות בעונה שעברה.

* אולימפיאקוס הודיעה רשמית כי החתימה לשלוש שנים את קשר רומא בן ה-26, לאנדרו גרקו.

* טיבריו גוארנטה הושאל לעונה אחת מסביליה לבולוניה, לה תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו של הבלם/קשר אקס אטאלנטה בסיום העונה.

* הקשר ההתקפי חואן ניירה הושאל מלאנוס לריאל ויאדוליד שעלתה לליגה הראשונה בספרד. לארגנטינאי בן ה-23 זוהי תחנה ראשונה באירופה.

* הקשר הצ'כי, מרסל גקוב, נמכר מפולהאם לגנט. סכום ההעברה לא פורסם והשחקן בן ה-24 חתם לארבע שנים בקבוצה הבלגית.

* העולה החדשה לסרייה A, פסקארה, התחזקה בקשר האיסלנדי בירקיר ביארנסון, שהגיע אליה בהשאלה מסטנדרד ליאז'.

* פרנקפורט שילמה כמיליון יורו לריאל סוסיאדד ורכשה ממנה את הבלם הנורבגי הבינלאומי, ואדים דמידוב.

* איבן גארידו, בלם בני יהודה והפועל באר שבע לשעבר, חזר לקולומביה וחתם לעונה אחת באתלטיקו הוילה.

* ארסנל החתימה את בלמה לורן קוסיילני על חוזה ארוך טווח. הצרפתי בן ה-26 הגיע לארסנל ב-2010 מלוריין, והפך לחוליה מרכזית בהגנה של התותחנים.

* קפטן נבחרת פולין יאקוב בלאשצ'יקובסקי האריך את חוזהו בדורטמונד עד יוני 2016. קובה, שחוזהו הקודם היה אמור להסתיים בעוד שנה, אמר: "אני מאושר להישאר בדורטמונד, אין הרבה מועדונים כאלו בעולם".

שמועות

* ב"לאקיפ" הצרפתי מדווחים: אחרי שמילאן מכרה לפ.ס.ז' את זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה, היא היא עשויה להשתמש בחלק נכבד מהכסף - כ-20 מיליון יורו - כדי לנסות ולרכוש מבאיירן מינכן את אריאן רובן.

* עוד במילאן" נציגי המועדון פתחו בשיחות רשמיות עם ארסנל בנוגע לרכישת חלוץ נבחרת דנמרק, ניקלאס בנדטנר.

* באנגליה מדווחים שארסנל סיכמה עם הקשר ההתקפי הספרדי סנטי קאסורלה. ארסן ונגר עוקב כבר תקופה ארוכה אחרי השחקן המצוין, שחקן נבחרת ספרד, ומקווה שהצעה בסך 20 מיליון יורו למלאגה תוכל להעביר את הקשר לאמירויות.

* על פי העיתון "אס", טוטנהאם מתכננת להחליף את לוקה מודריץ' שיעזוב לריאל מדריד, בקשר פורטו ונבחרת פורטוגל, ז'ואאו מוטיניו.

* האלופה הפורטוגלית עשויה להיפרד גם מהקשר פרננדו, שממשיך להיות מקושר עם מעבר לאינטר. על פי התקשורת האיטלקית, נציגי הנראזורי צפויים להגיש עליו הצעה רשמית בימים הקרובים.

* "דיילי מירור": מנצ'סטר יונייטד מביעה עניין גדול בקשר ריבר פלייט, אסקיאל סיריגליאנו (20). גם מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז' מוזכרות בדיווח הזה כמי שעוקבות אחריו.

* מישל באסטוס לא המריא עם ליון למסע משחקי הכנה בצפון אמריקה, על מנת להתרכז במעבר שלו לקבוצה אחרת. בין המתעניינות: אל-עיין מערב הסעודית ואנז'י מחצ'קאלה הרוסית. ליון דורשת על השחקן כ-10 מיליון יורו.

* ליון גם הציבה בפני הוגו לוריס דד ליין: תן לנו תשובה לגבי עתידך עד ה-29 ביולי. שוער נבחרת צרפת מבוקש על ידי טוטנהאם, אבל בליון טוענים שהם לא קיבלו הצעה רשמית עליו ושהמתעניינות יודעות מהו הסכום המבוקש.

* אברטון הודיעה שהיא נתנה את רשותה לשיחות בין הקשר ההתקפי טים קייהיל, לניו יורק רד בולס מליגת ה-MLS.

* מאמן טוטנהאם אנדרה וילאש בואש תקף את ההתנהגות של לוקה מודריץ', שסירב לצאת עם הקבוצה למסע לארה"ב: "אני לא יודע אילו עצות הוא מקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully