וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "לא חושב שהמשחקים האלה מאוד תחרותיים"

24.7.2012 / 11:05

ג'ורדי קרויף מגיב לתוצאות של מכבי תל אביב במחנה: "מרוצה מההתלהבות, הכי חשוב לעבוד קשה". ראדי: "עובדים על הסגנון"

במכבי תל אביב מסרבים להתרגש מהתוצאות במשחקי האימון מול קבוצות מליגות נמוכות בספרד. הצהובים גברו אמש (שני) 0:7 על דפורטיבה מניירה מהליגה הרביעית בספרד במשחק אימון שנערך במסגרת המחנה בלה מנגה. זה היה הניצחון השני של הצהובים במסגרת המחנה, כאשר קודם לכן הביסו 0:8 את קארטחנה ב' מהליגה החמישית. בקבוצה לא מייחסים חשיבות גדולה לתוצאות הגבוהות, שכן מטרת הצוות המקצועי הוא לתת לשחקני הסגל דקות משחק ולבצע ניסויים בתפקודיהם של מספר שחקנים.

ביום חמישי תקיים הקבוצה משחק אימון שלישי ואחרון, נגד ריאל מורסייה מהליגה השנייה בספרד, במה שצפוי להיות מבחן כוח משמעותי יותר עבור הקבוצה בהשוואה לשני המשחקים הקודמים. "זה מסוג המשחקים שנותן לשחקנים לשחק 45 דקות ובנוסף לתרגל את מה שהקבוצה התאמנה עליו בהיבטים הטקטיים ההגנתיים והתנועה", אמר המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לדף הרשמי של הקבוצה ב- Google+. "אני חושב שזו הזדמנות טובה לראות את ההתקפה בסוג כזה של משחקים. אני לא חושב שהמשחקים האלה מאוד תחרותיים, אבל זה נועד כדי שהשחקנים יבינו מה המאמן דורש מהם וכמובן גם בשביל הצד הפיזי".

קרויף יודע שלשחקנים יש עוד מה לשפר ולהוכיח ואמר: "אני בטוח שיש הרבה דברים שאנחנו צריכים להשתפר בהם, אבל אני חושב שזה מאוד הגיוני ונורמלי. אני מרוצה מאוד מההתלהבות של השחקנים והצוות. כולם עובדים מאוד קשה, השחקנים עובדים קשה כדי להוכיח שיש להם מקום במכבי בעונה הבאה. אני חושב שמה שחשוב זה העבודה הקשה, והגאווה והתשוקה למועדון, משם הכל מתחיל".

חיימוב מחכה להחלטה

הבלם ריף פרץ הוסיף: "התוצאה לא חשובה כרגע. מה שבאמת חשוב זה לצבור דקות משחק במחנה ולהיות מוכנים למשחק גביע הטוטו בשבוע הבא בדרבי".

מהראן ראדי, שבינתיים משתלב היטב במדים הצהובים, אמר: "המטרה פה היא לצבור כמה שיותר דקות משחק בהן אפשר לעבוד עוד על תיאום עם סגנון המשחק שמצפה מאיתנו הצוות המקצועי. אני שמח שאנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ומאימון לאימון".

בתוך כך ממשיכים בצוות המקצועי לבחון אופציות לתפקיד השוער הזר, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בשלב זה מחזיקים קרויף וגרסיה את הקלפים קרוב לחזה, כאשר השוער גיא חיימוב ממתין להחלטות הסופיות של הצוות המקצועי אם לשחרר אותו לא.א.ק לרנקה הקפריסאית, שמעוניינת בשירותיו, וזאת במידה ואכן יגיע שוער זר לשורות הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully