וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מונאקו בטופ-10, אנדי רודיק זכה באטלנטה

הישג שיא למונאקו, שני ארגנטינאים בעשירייה הראשונה. רודיק גבר על מולר ומתחיל לחזור לעצמו, ציבולקובה זכתה בקרלסבד

* אנדי רודיק זכה הלילה (שני) בטורניר אטלנטה (סך פרסים 478 אלף דולר), לאחר שגבר 6:1, 6:7, 2:6 על ג'יל מולר הלוקסמבורגי (63 בעולם). עבור רודיק (22 בעולם), שנמצא בכושר חיובי, זה ניצחון 11 ב-12 משחקיו האחרונים, והוא פותח בצורה חיובית את הסבב בארה"ב. לפני ווימבלדון, שבו נוצח על ידי דויד פרר, רודיק זכה בטורניר איסטברן. בדירוג ה-ATP שפורסם היום רודיק עלה חמישה שלבים, למקום ה-22.

האמריקאי, שעלה למאזן 20:32 במשחקי גמר, אמר ש"זכיתי בחיי ב-32 טורנירים, ובאף אחד מהם לא הנחתי מראש שאני עומד לנצח. אני תמיד מעריך, כל ניצחון, אני עובד קשה בשביל כל אחד מהם, בתקווה להמשיך לרשום הצלחות".

* חואן מונאקו הארגנטינאי עלה היום לראשונה בחייו לטופ-10, כשקפץ ארבעה שלבים למקום העשירי בעולם. מונאקו זכה אמש בטורניר המבורג, והוא הארגנטינאי השני בעשירייה הראשונה יחיד עם חואן מרטין דל פוטרו (9 בעולם). שאר העשירייה ללא שינוי: פדרר, דג'וקוביץ', נדאל, מארי, פרר, צונגה, ברדיך, טיפסרביץ', דל פוטרו, מונאקו.

* גם בנשים אין שינוי בעשירייה הראשונה: אזרנקה, רדוואנסקה, שראפובה, סרינה וויליאמס, סטוסור, קביטובה, קרבר, ווזניאקי, ארני, ברטולי. בקרב הישראליות, שחר פאר נותרה במקום ה-49 בעולם, יוליה גלושקו ירדה שמונה שלבים מהמקום ה-212 ל-220. קרן שלמה במקום ה-402, דניס חזניוק במקום ה-445.

* דומינקה ציבולקובה הסלובקית (13 בעולם) זכתה הלילה בטורניר ה-WTA השני שלה בקריירה, אחרי שגברה 1:6, 5:7 על מריון ברטולי (10 בעולם) בגמר טורניר קרלסבד בקליפורניה (סך פרסים 740 אלף דולר). ציבולקובה כבר פיגרה 4:1 במערכה השנייה, לפני שהתעשתה והשלימה את הניצחון. "זו הפעם הראשונה שלי במשחק גמר, שפשוט הלכתי על זה בכל הכוח", אמרה המנצחת בסיום. ברטולי, מנגד, עבדה שמונה שעות ו-18 דקות כדי לנצח את שלושת משחקיה הראשונים בטורניר, ונראתה תשושה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully